mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Ville en Geforce GTX285 føre en flaskehals i systemet?

Reply

Thread Tools
Old 4 juni 2009, 11:44
New Member Group

Default Ville en Geforce GTX285 føre en flaskehals i systemet?

Hei
Am begynner å komme inn spill på PC.
I det øyeblikk jeg dessverre har en søppel 9600GS som fulgte med PCen når du kjøpte den.
Dette kortet var ok for når jeg kjøpte den, da jeg bare spilt WoW på PC og alle andre spill på Xbox 360
Nå har jeg begynt å nyte spiller høyt grafiske spill på PC-er som ønsker å oppgradere grafikkortet til noe lignende Geforce GTX285 som jeg håper vil spille nesten alle moderne spill og vare lenge.
Theres bare noen spørsmål jeg har om kort, hvilke problemer jeg kunne ha osv.
Så det første --
For øyeblikket har jeg en AMD 9150e quadcore på 1.8 GHz (7.2Ghz)
4 GB RAM
(Am ikke på at PC så kan ikke gi detaljer)
Nå har jeg allerede funnet ut at hovedkortet og som er kompatibel med det nye kortet, men lurte på om det kan være andre problemer.
Min venn sa til meg at det nye kortet, kan føre til en flaskehals i systemet. selv om det er usikker på dette vil spørre hva dere synes?
Ville en Geforce GTX285 føre en flaskehals i systemet? jeg ikke trodde det ville men min venn synes å tenke så trodde jeg skulle få litt hjelp i saken!
Også har jeg sett at noen av kortene har 512 MB annet 1 GB og 2 GB minne ... Hvilken vil du si er den beste til å få for pengene?
En annen ting er at PC har en ganske liten sak Jeg lurte på om dette kanskje ikke kan kjøling problemer becaue jeg har hatt det i det siste hvor jeg har hatt å få en ny sak på grunn av dette med min eldre PC.

Takk og ta vare
- LightWrath
Old 4 juni 2009, 15:15
Donor Group

Default Ville en Geforce GTX285 føre en flaskehals i systemet?

The 4890 er et bedre tilbud. At CPU bør ikke føre til problemer, men forskjellen mellom en 85 og en 4890 kan du trolig kjøpe en Phenom X3 720 hvis du er bekymret.

Cooling problemer er relativt sjeldne generelt, det kan føre til et problem. Hvis oppløsningen ikke er 1920x1080 eller høyere likevel, det er ingen grunn til å kjøpe en så kraftig kortet. I så fall bør du ikke ha noen kjøling problemer med noe sånt som en 4770 eller 4850.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.