![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej
Am börjar komma in spel på datorn. För närvarande är jag tyvärr har ett skräp 9600GS som följde med datorn när köpte den. Kortet var ok när jag köpte den, då jag bara spelat WoW på datorn och alla andra spel på Xbox 360 Nu har jag börjat njuta av att spela högt grafiska spel på PC: er som vill uppgradera mitt grafikkort för att något liknande Geforce GTX285 som jag hoppas kommer att spela nästan alla moderna spel och sist ett bra tag. Theres bara några frågor jag har om kortet, vilka problem jag kan ha etc. Så först -- Just nu har jag en AMD 9150e quadcore vid 1,8 GHz (7.2Ghz) 4 GB RAM (Är inte på datorn så kan inte ge fullständig information) nu har jag redan fått reda på att mitt moderkort och som är kompatibel med det nya kortet men undrade om det kunde vara något annat problem. min vän sa till mig att det nya kortet kan orsaka en flaskhals i mitt system. trots är osäker på detta skulle vilja fråga vad ni tycker? Skulle ett Geforce GTX285 orsaka en flaskhals i mitt system? Jag trodde inte att det skulle, men min vän verkar tro det trodde jag skulle få lite hjälp i frågan! Även jag har sett att en del av korten har 512 en 1 GB och en 2 GB minne ... Vilka skulle du säga är det bästa att få för pengarna? En annan sak är att datorn har en ganska liten fråga, jag undrar om detta kanske inte kan kyla problem becaue Jag har haft det tidigare när jag var tvungen att få ett nytt fall på grund av detta med min äldre dator. Tack och ta hand - LightWrath |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
De 4890 är en bättre affär. Det CPU bör inte orsaka problem, men skillnaden mellan en 85 och en 4890 kan du nog köpa en Phenom X3 720 om du skulle fråga.
Kylning problem är ganska sällsynta i allmänhet, det kan orsaka problem. Om resolutionen inte är 1920x1080 eller bättre ändå, det finns ingen anledning att köpa ett sådant kraftfullt kort. I så fall bör du inte ha någon kylning problem med någonting som liknar en 4770 eller 4850.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|