![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige købt dette grafikkort for at kunne spille DirectX 10-spil. Jeg har sat grafikkortet i min hardware allerede, men når jeg sætte disken i den ikke gør en pop op så jeg kan hente drivere. Den virker bare siger skærmkort er ikke et xfx kort. Også da jeg købte min computer den ikke komme med en grafik card.It stadig siger, at mit skærmkort er en Intel (R) G33/G31 Express Chipset Family. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Har du sikret før erstatter det kort, du armeret BIOS???? Hvis du ikke gør dette vil det stadig være på udkig efter din tidligere grafikkortet i computeren. Jeg foreslår, at du slukker din pc, skal du afmontere alle magt fører, Flip ud om bord BIOS batteri overlade det ud i 10 sekunder, sted den tilbage i og derefter sætte din nye grafikkort i og igen tilslutte strøm fører og derefter opsætning BIOS grundlæggende Tid. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
Citat:
Det er om bord, ikke en tidligere GPU!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok typo fejl på Blinkende ikke nulstillet! men selv om har brugt om bord grafik med ud igen indstilling af BIOS batteriet før det nye kort i den ikke vil arbejde! I bygge computere til en levende og med jævne mellemrum med at bygge nye pc's eller bare installere nyt grafikkort det er, hvad jeg behøver at gøre det skal lykkes at få kortet fungerer. |
|
| |||
| |||
| Hvis du har ret, så er jeg chokeret! Ikke at komme ind i en e-penis kampen, men ud af alle de computere jeg har bygget / fastsat i mit liv (100's) Jeg har aldrig haft at gøre det, måske deaktivere ombord i bios men aldrig fjerne batteriet, selvom det ville formentlig være lettere at ændre FMO'er jumper overtaget og tilbage
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har forsøgt at deaktivere onboad bios men alt det er sagt, er mig ændrer det primære skærmkort brug. Jeg har prøvet alle de PCI-E dem, men intet har ændret sig, siger de samme ting |
|
| |||
| |||
| Har du prøve at deaktivere inden bios og gjorde du forsøger at hente drivere manuelt? Hvilke OS bruger du?
|
| |||
| |||
| Hmm sandt om jumper Personligt har jeg konstateret, at bare gør batteriet ive altid gjort det på denne måde, og selv når swapping grafikkort tilføje hardware ectt .. Jeg forestiller mig, at folk gør tingene anderledes og få de samme resultater:)
__________________ (My Life) [Computere-Laptops-Xbox360-Musik-TV-Film-] College studere for min grad i datalogi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har aldrig brug for til BIOS, medmindre du ønsker at passe en CPU, som ikke var der da bestyrelsen blev gjort, selv det er sjældent.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min skærm er arbejde og min tårn arbejder, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| MSI Geforce N9600GSO | Xeon | Grafikkort & Monitors | 2 | 30 august 2008 14:28 |
| Geforce 7600GT indefrysning | leland16 | Grafikkort & Monitors | 7 | 19. maj 2008 04:57 |
| XFX GeForce 7800 GTX ikke fungerer? | evadwolrab | Grafikkort & Monitors | 1 | 18th Dec 2007 20:01 |
| Laptop problem - Acer Aspire 9500 | jicms | General Hardware Chat | 1 | 19 januar 2007 15:27 |
| Thread Tools | |
| |