![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri ostanut tämän näytönohjain voi olla directx 10 pelit. Olen esittänyt grafiikkakorttiin osaksi minun laitteisto jo, mutta kun laitoin levyn se ei tehdä pop niin voin ladata ohjaimia. Se vain kertoo, että näytönohjain ei ole xfx kortin. Myös silloin, kun ostin minun tietokone se ei tullut jokin grafiikka card.It vielä sanoo, että näytönohjain on Intel (R) G33/G31 Express Chipset Family. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Oletko varmistanut ennen korvaa kortin Flashed BIOS?? Jos et tee tätä se on silti etsivät edellinen grafiikkasovitin. Ehdotan, että sammutat tietokoneen, irrota kaikki valta johtaa Flip pois aluksella BIOS akku jätä pois 10 sekuntia, aseta se takaisin ja sitten laittaa uuden näytönohjaimen ja uudelleen yhteyden valta johtaa ja sitten asetukset BIOS perusasetuksen Päiväys Time. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Quote:
Quote:
Tämä on laivalla, ei edellinen GPU!
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok typo virhe vilkkuva ei palautus! mutta vaikka on käyttänyt aluksella grafiikkaa ilman uudelleen asettaminen BIOS akun ennen uuden kortin se ei toimi! I rakentaa tietokoneita elävä ja säännöllisesti kanssa rakentamalla uutta pc: n tai jopa vain asentamassa uutta näytönohjainta tähän on se, mitä minun tulee tehdä onnistuneesti saada kortti toimii. |
|
| |||
| |||
| Jos olet oikeassa olen järkyttynyt! Ei päästä e-penis taistelu mutta ulos kaikista tietokoneista olen rakentanut / kiinteä elämässäni (100: n) En ole koskaan ollut näin, ehkä poistaa laivalla vuonna bios mutta ei poista akku, vaikka se olisi todennäköisesti helpompi vaihtaa CMOS hyppy yli ja takaisin
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt poistaa onboad bios mutta kaikki on sanottu, on minulle muuttuviin ensisijainen näytönohjain käyttää. Olen kokeillut kaikkia PCI-E jotka mutta mikään ei ole muuttunut sanoo saman asian |
|
| |||
| |||
| Teitkö yrittää poistaa mukaan bios ja sinä yrität ladata ajurit käsin? Mitä OS käytät?
|
| |||
| |||
| Hmm totta siitä neulepusero henkilökohtaisesti olen havainnut, että juuri tekemässä akku ive aina tehnyt sitä tällä tavalla, ja myös silloin, kun vaihdetaan näytönohjain lisäämällä laitteiston ectt .. Oletan, että ihmiset tekevät asioita eri tavalla ja saada samat tulokset:)
__________________ (My Life) [Computers-Sylimikrot-XBOX360-Music-Tv-elokuvat-] College Opiskelu minun tutkinto tietojenkäsittely. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun ei koskaan tarvitse flash BIOS, jos et halua asentaa suorittimen, joka ei ollut, kun hallituksessa on tehty, vaikka se on harvinaista.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma seurata toimii ja minun torni toimii, mutta ei yhdessä | nickny | Rautatavaran Chat | 7 | 22. Jul 2009 14:26 |
| MSI Geforce N9600GSO | Xeon | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 30th Aug 2008 14:28 |
| Geforce 7600GT jäädyttäminen | leland16 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 19. toukokuuta 2008 04:57 |
| XFX GeForce 7800 GTX ei toimi? | evadwolrab | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 18. Joulukuu 2007 20:01 |
| Läppäri ongelma - Acer Aspire 9500 | jicms | Rautatavaran Chat | 1 | 19th Jan 2007 15:27 |
| Thread Tools | |
| |