![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb net gekocht deze grafische kaart te kunnen spelen DirectX 10 games. Ik heb de grafische kaart in mijn hardware al, maar toen ik de schijf in het niet doen een pop-up dus ik kan downloaden van de drivers. Het zegt alleen de videokaart is niet een XFX kaart. Ook toen ik mijn computer kocht hij niet geleverd met een grafische card.It nog zegt dat mijn videokaart is een Intel (R) G33/G31 Express Chipset Family. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welk besturingssysteem gebruik je? U kunt de drivers hierSelecteer uw besturingssysteem en GPU soort eerste
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Hebt u er zeker voor de vervanging van de kaart die u geflitst de BIOS?? Als u dit niet doen zal het nog steeds op zoek naar uw vorige grafische kaart in uw computer. Ik stel voor dat u uw PC, koppel alle macht leidt, Flip de aan boord van het BIOS batterij laat het voor 10 seconden, plaats deze terug in en vervolgens uw nieuwe grafische kaart in en opnieuw aansluiten van de macht leidt en vervolgens de BIOS setup fundamentele Datum, Tijd. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is aan boord, en niet een eerdere GPU!
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok typo fout op de Knippert niet resetten! maar ook al heeft gebruikt aan boord van afbeeldingen zonder opnieuw instellen van de BIOS-batterij voordat u de nieuwe kaart in het niet zal werken! Ik bouwen computers voor een levend en op regelmatige basis met de bouw van nieuwe pc's of zelfs het installeren van nieuwe grafische kaarten is dit wat ik moet doen om succesvol krijgt de kaart werkt. |
|
| |||
| |||
| Als u gelijk heeft dan ben ik geschokt! Niet om in een e-penis veldslag maar uit alle computers heb ik gebouwd / vastgesteld in mijn leven (100's) Ik heb nooit om dat te doen, misschien uitschakelen van de onboard in de bios, maar nooit de batterij verwijderen, maar het zou waarschijnlijk gemakkelijker om de CMOS jumper over en weer terug
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd om de onboad bios maar hij heeft gezegd is mij het wijzigen van de primaire videokaart gebruiken. Ik heb geprobeerd alle van de PCI-E zijn maar niets is veranderd, zegt hetzelfde |
|
| |||
| |||
| Heeft u probeert uit te schakelen in het BIOS en heb je probeert te downloaden van de drivers handmatig? Welk besturingssysteem gebruik je?
|
| |||
| |||
| Hmm ware over de jumper ik persoonlijk hebben geconstateerd dat alleen doen de batterij ive altijd het op deze manier en zelfs wanneer swapping grafische kaart van extra hardware ectt .. Ik veronderstel dat mensen doen dingen anders en krijg dezelfde resultaten:)
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-Xbox360-Music-Tv-Films-] College Studeren voor mijn diploma in informatica. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je moet nooit te knipperen de BIOS, tenzij je wilt een CPU past dat niet bij de raad is gedaan, zelfs dat is zeldzaam.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn monitor werkt en mijn toren werkt, maar niet samen | nickny | Algemeen Hardware Chat | 7 | 22 jul 2009 14:26 |
| MSI Geforce N9600GSO | Xeon | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 30 aug 2008 14:28 |
| Geforce 7600GT bevriezing | leland16 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 19 mei 2008 04:57 |
| XFX GeForce 7800 GTX niet werkt? | evadwolrab | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 18 dec 2007 20:01 |
| Laptop probleem - Acer Aspire 9500 | jicms | Algemeen Hardware Chat | 1 | 19 Jan 2007 15:27 |
| Thread Tools | |
| |