mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

XFX GeForce 9500 GT fungerer ikke

Reply

Thread Tools
Old 27 juni 2009, 23:08
New Member Group

Default XFX GeForce 9500 GT fungerer ikke

Jeg har nettopp kjøpt dette skjermkortet for å kunne spille DirectX 10 spill. Jeg har satt grafikkortet i min maskin, men når jeg sette disken i at den ikke gjør en pop-up slik at jeg kan laste ned drivere. Det bare sier skjermkortet er ikke et XFX kortet. Også når jeg kjøpte maskinen min den ikke kommer med en grafikk card.It fortsatt sier at videoen min kortet er en Intel (R) G33/G31 Express Chipset Family.
Old 28 juni 2009, 00:20
Moderator Group

Hva OS bruker du?

Du kan få drivere herVelg operativsystem og GPU først

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 28 juni 2009, 02:10
Donor Group

Har du sørget før erstatte kortet du Flashed BIOS?? Hvis du ikke gjør dette vil det fortsatt være på jakt etter den forrige grafikkort i maskinen. Jeg foreslår at du slår av PCen, koble all strøm leder, Flip ut ombord BIOS batteriet la det ut i 10 sekunder, plasserer du den på igjen og deretter sette den nye grafikkort i og koble strømmen fører og oppsett i BIOS grunnleggende Dato Tid.
Old 28 juni 2009, 02:44
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by mrberty View Post
Har du sørget før erstatte kortet du Flashed BIOS?? Hvis du ikke gjør dette vil det fortsatt være på jakt etter den forrige grafikkort i maskinen. Jeg foreslår at du slår av PCen, koble all strøm leder, Flip ut ombord BIOS batteriet la det ut i 10 sekunder, plasserer du den på igjen og deretter sette den nye grafikkort i og koble strømmen fører og oppsett i BIOS grunnleggende Dato Tid.
?
Sitat:
Har du sørget før erstatte kortet du Flashed BIOS??
Hva snakker du om? han / hun har ikke behov for å gjøre det, selv om det kalles Resette bios ....... ikke blinkende!

Sitat:
Hvis du ikke gjør dette vil det fortsatt være på jakt etter den forrige grafikkort i maskinen
Visste du lese denne delen?
Sitat:
Originally Posted by TubZoo View Post
Også når jeg kjøpte maskinen min den ikke kommer med en grafikk card.It fortsatt sier at videoen min kortet er en Intel (R) G33/G31 Express Chipset Family.
Som er om bord, ikke en tidligere GPU!

Old 28 juni 2009, 10:40
Donor Group

Ok skrivefeil feil på Flashing ikke tilbakestille! Men selv om har brukt ombord grafikk uten re-innstillingen i BIOS batteriet før du setter det nye kortet vil det ikke fungere! Jeg bygger datamaskiner på et levende og på regelmessig basis med å bygge nye PCen eller til og med bare installerer nye grafikkort er dette det jeg trenger å gjøre for å få kortet fungerer.
Old 28 juni 2009, 14:24
Moderator Group

Hvis du er riktig så er jeg sjokkert!
Ikke å komme i en e-penis slaget, men av alle maskinene jeg har bygget / fast i mitt liv (100's) har jeg aldri hatt å gjøre det, kanskje deaktivere onboard i bios men aldri fjerne batteriet, men det ville trolig være lettere å endre CMOS jumper over og tilbake

Old 28 juni 2009, 22:01
New Member Group

Jeg har prøvd å deaktivere onboad bios men alle har sagt, er jeg endre den primære skjermkort bruk. Jeg har prøvd alle de PCI-E seg, men ingenting har endret seg, sier det samme
Old 28 juni 2009, 23:28
Moderator Group

Har du prøvd å deaktivere innen bios og gjorde du prøver å laste ned driverne manuelt?
Hva OS bruker du?

Old 29 juni 2009, 00:49
Donor Group

Hmm sant om jumperen personlig har jeg funnet at bare gjør batteriet Ive alltid gjort det på denne måten, og selv når swapping grafikkort legge maskinvare ectt .. Jeg antar at folk gjør ting annerledes og få samme resultat:)
Old 29 juni 2009, 05:03
Administrator Group

Du trenger aldri mer å blinke BIOS, med mindre du ønsker å passe en CPU som ikke var ute da styret ble gjort, selv som er sjelden.

Flashing av BIOS for et nytt GFX kort, nei!

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Skjermen min jobber og min tårnet fungerer, men ikke sammen nickny General Hardware Chat 7 22 juli 2009 14:26
MSI Geforce N9600GSO Xeon Kabinetter & Skjermer 2 30 august 2008 14:28
Geforce 7600GT frysing leland16 Kabinetter & Skjermer 7 19 mai 2008 04:57
XFX GeForce 7800 GTX ikke fungerer? evadwolrab Kabinetter & Skjermer 1 18 desember 2007 20:01
Laptop problem - Acer Aspire 9500 jicms General Hardware Chat 1 19 januar 2007 15:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.