![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp kjøpt dette skjermkortet for å kunne spille DirectX 10 spill. Jeg har satt grafikkortet i min maskin, men når jeg sette disken i at den ikke gjør en pop-up slik at jeg kan laste ned drivere. Det bare sier skjermkortet er ikke et XFX kortet. Også når jeg kjøpte maskinen min den ikke kommer med en grafikk card.It fortsatt sier at videoen min kortet er en Intel (R) G33/G31 Express Chipset Family. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Har du sørget før erstatte kortet du Flashed BIOS?? Hvis du ikke gjør dette vil det fortsatt være på jakt etter den forrige grafikkort i maskinen. Jeg foreslår at du slår av PCen, koble all strøm leder, Flip ut ombord BIOS batteriet la det ut i 10 sekunder, plasserer du den på igjen og deretter sette den nye grafikkort i og koble strømmen fører og oppsett i BIOS grunnleggende Dato Tid. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Sitat:
Sitat:
Som er om bord, ikke en tidligere GPU!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok skrivefeil feil på Flashing ikke tilbakestille! Men selv om har brukt ombord grafikk uten re-innstillingen i BIOS batteriet før du setter det nye kortet vil det ikke fungere! Jeg bygger datamaskiner på et levende og på regelmessig basis med å bygge nye PCen eller til og med bare installerer nye grafikkort er dette det jeg trenger å gjøre for å få kortet fungerer. |
|
| |||
| |||
| Hvis du er riktig så er jeg sjokkert! Ikke å komme i en e-penis slaget, men av alle maskinene jeg har bygget / fast i mitt liv (100's) har jeg aldri hatt å gjøre det, kanskje deaktivere onboard i bios men aldri fjerne batteriet, men det ville trolig være lettere å endre CMOS jumper over og tilbake
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvd å deaktivere onboad bios men alle har sagt, er jeg endre den primære skjermkort bruk. Jeg har prøvd alle de PCI-E seg, men ingenting har endret seg, sier det samme |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å deaktivere innen bios og gjorde du prøver å laste ned driverne manuelt? Hva OS bruker du?
|
| |||
| |||
| Hmm sant om jumperen personlig har jeg funnet at bare gjør batteriet Ive alltid gjort det på denne måten, og selv når swapping grafikkort legge maskinvare ectt .. Jeg antar at folk gjør ting annerledes og få samme resultat:)
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-xbox360-Music-TV-Film-] College studying for min grad i databehandling. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger aldri mer å blinke BIOS, med mindre du ønsker å passe en CPU som ikke var ute da styret ble gjort, selv som er sjelden.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skjermen min jobber og min tårnet fungerer, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| MSI Geforce N9600GSO | Xeon | Kabinetter & Skjermer | 2 | 30 august 2008 14:28 |
| Geforce 7600GT frysing | leland16 | Kabinetter & Skjermer | 7 | 19 mai 2008 04:57 |
| XFX GeForce 7800 GTX ikke fungerer? | evadwolrab | Kabinetter & Skjermer | 1 | 18 desember 2007 20:01 |
| Laptop problem - Acer Aspire 9500 | jicms | General Hardware Chat | 1 | 19 januar 2007 15:27 |
| Thread Tools | |
| |