![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey, jeg havde tænkt på at købe Need for Speed: Undercover, indtil jeg læste kravene. Det kræver en Intel Pentium 4 eller tilsvarende. Så på processorhastigheden den læser, Vista: 3.2Ghz eller hurtigere. Nu har jeg kun en 2.66Ghz Intel i7 920 processor. Vil jeg være i stand til at køre spillet med en god billedhastigheden, alt på højt detaljeret og uden forsinkelse? |
|
| |||
| |||
| Pentium 4 er en enkelt kerne processor, du har en quad kerne. Processorhastigheden er ikke et problem! Og du har anstændigt om RAM, og et godt grafikkort, så ja, det vil køre det fint. |
|
| |||
| |||
| Haha ah Thats dejligt at høre så! Jeg er sikker på, at jeg vil være fint med grafik og RAM. Got 24Gb DDR3 RAM og to Nvidia Gefore SLI 9600 GT's i min maskine. Tak for hjælpen:) |
|
| |||
| |||
| Intet problem. Lige værd at nævne, at spillet er ret gamle, måske for gammel til at nævne Dual / Tri / Quad cores, nyere spil ofte siger f.eks 3 GHz enkelt kerne, 1.8ghz dual core kræves etc etc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL computeren vil spise, at spillet live !!!!........ let
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|