![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg tenkte å kjøpe Need For Speed: spanings-, inntil jeg leste krav. Det krever en Intel Pentium 4 eller tilsvarende. Deretter på prosessorhastigheten den leser, Vista: 3.2Ghz eller raskere. Nå er jeg bare har en 2,66 GHz Intel i7 920 prosessor. Vil jeg kunne kjøre spillet med en god rammehastigheten, alt på high detalj og uten lag? |
|
| |||
| |||
| Pentium 4 er en enkelt kjerne prosessor, har du en Quad Core. Prosessorhastigheten er ikke et problem! Og gir du har anstendig om RAM, og et godt grafikkort, så ja, det vil kjøre det fint. |
|
| |||
| |||
| Haha ah dvs flott å høre da! Jeg er sikker på at jeg skal bli fint med grafikk og RAM. Har 24Gb DDR3 RAM og to Nvidia Gefore SLI 9600 GT står i min maskin. Takk for hjelpen:) |
|
| |||
| |||
| No problem. Bare verdt å nevne at spillet er ganske gamle, kanskje for gammel til å nevne Dual / Tri / Quad kjerner, nyere spill ofte si f.eks 3 GHz single core, 1.8ghz dual core kreves osv. osv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL datamaskinen spise det spillet levende !!!!........ enkelt
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Need For Speed under - Registrering koden | mralex | PC & Console Gaming | 1 | 15 juni 2009 03:48 |
| Need For Speed spanings - | robina80 | PC & Console Gaming | 5 | 1 januar 2009 06:38 |
| PC: Need For Speed under noen ganger laggy | robina80 | PC & Console Gaming | 12 | 4 desember 2008 18:55 |
| Intel-prosessorer - Oppgradering min Intel Pentium 4 2,66 | Svikt | General Hardware Chat | 1 | 21. sep 2006 20:44 |
| Best prosessor noensinne! Er det AMD eller Intel? | Snake | General Hardware Chat | 8 | 10nde sep 2006 03:59 |
| Thread Tools | |
| |