![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on ASUS P5VDC-MX-emolevy. Se on 2 DDR1 ja 2 DDR2 lähtö sitä. Ohessa on linkkejä eritelmien: Virallinen sivusto: Linkki Muut (Lists Max RAM Kapasiteetti): Linkki Viime aikoihin asti olen ollut 2 512 Mt DDR1 tikkuja minun 2 DDR1 korttipaikkaa. Olen äskettäin ostanut 2 tikkuja jossa on (oletettavasti) ULTRA 1024MB PC4200 533MHz DDR2 alkaen tigerdirect.com, tässä on kohteen linkkiä: Linkki Heti kun olen käynnistynyt minun tietokone asti olen huomannut, että bios luetellut minun koko järjestelmän ram kuin 1024MB. I ladattu WinXP ja järjestelmän ominaisuuksien sanotaan 1.00GB. Juoksin Belarc Advisor ja se sanoo: Slot "DIMM0" on 512 Mt (sarjanumero SerNum0) Slot "DIMM1" on 512 Mt Toinen kummallinen asia tässä on se, että tarran jokaisesta kiinni lukee: Ultra DDR2 2048mb Pc4200 533MHz (2 x 1024MB). Tämä sama kuvaus on ulkopuolelle paketin he tulivat sisään Kun tarkastellaan kunkin kiinni, näyttää siltä, että ne ovat 2GB jokainen, vaikka paketti sanoo 2GB lihavoitu kirjeen se yhdessä "Ultra DDR2 2048mb Pc4200 533MHz (2 x 1024MB)". Olenko puuttuu asettamista tai jotain? Tein varma laittaa heidät mukaan 2 DDR2 lähtö, koska se on teknisesti mahdotonta panna ne DDR1 niistä. Joka verkkosivuilla Ive tarkistin että mobo tiedot ja sanoo, että se tukee 2GB max. Kaikki apu olisi tervetullutta. Voi ja myös Windows näyttää vievän FOREVER ladata nyt. Minun on odotettava noin 2-4 minuuttia, kun taas XP "valitsinta" on meneillään ikkunat kuormituksella. |
|
| |||
| |||
| Ovatko DDR1 pitäytyy edelleen? Luulen, että et voi käyttää DDR1 ja DDR2 samanaikaisesti. Yritä poistaa vanhan ram ja katso, mitä tapahtuu.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maalla on yksi gigatavua kukin. Se vain sanoo 2 niitä, koska ne tulevat niputettu yhteen 2x1024.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuten edellä mainittiin, voit suorittaa vain DDR TAI DDR2, poista DDR tikkuja, jos et ole jo.
Seuraava, kokeile poistaa 1 kiinni ja DDR2-kamaa, ja katso, jos mitään muutoksia, jos mitään muutoksia, laittaa sen kiinni takaisin ja poistaa muut, ei mitään muutosta? jos jompikumpi muutoksia, yritä kytkentää landella edelleen muille DDR2-korttipaikka ja toista. Tämä johtuu siitä, että se voisi olla viallinen RAM kiinni tai viallinen RAM korttipaikka (tämä tapahtui minun nuoremmat veljekset emolevyn) My System: Ensinnäkin OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Landella on 1GB kunkin niin kun pariksi sisältyy yhteensä 2 Gt. Kuten muut ovat sanoneet, et voi käyttää DDR ja DDR2 yhdessä, joten teidän on poistaa vanhan DDR RAM-muistia.