![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ive sat i en ekstra 2GB i min pc gør det op til 4GB, og det bør læses 4096, men når jeg går i system står ive kun fik 3.25gb (ved den måde im benytter Vista Prem) men når jeg kører cpuz den læser alle af min ram siger ive fik 4096 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal bruge 64bit vinduer for mere end 3.25gb.
| |||
| |||
| når jeg starter min computer og den sorte skærm kommer op med at skrive om din ide-enheder og hukommelse står ive kun fik 3.4gb sikkert at skulle sige 4096 |
|
| |||
| |||
| 32bit Styresystemer kan kun bruge 3.2GB RAM var som 64bit Styresystemer kan bruge 4GB, Hvis du kører 1GBx4 eller 2GB 1 GBx2 tegne en 1GB stick, Hvis du kører 2GBx2 så du har ingen anden mulighed derefter at fjerne 2GB efterlader dig med de oprindelige 2GB RAM. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'm running 32bit Vista Ultimate med 4 x 1 GB sticks og systemet rapporter 3.25gb, nøjagtig det samme som dig. Det er korrekt, er der intet at bekymre sig om.
| |||
| |||
| mærkeligt, jeg har 4GB ddr3 1800 i min 32 bit Vista Ultimate, og det lyder som 4GB. |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug af programmer på computer i netværket fra de vigtigste computerapplikationer | hotchef23 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 31. maj 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |