![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hi guys,
ive otettu ylimääräinen 2GB minun pc tehdä jopa 4 Gt ja niin sen pitäisi lukea 4096, mutta kun lähden järjestelmän sanotaan ive on vain 3.25gb (se, miten im käyttäen Vista keskonen), mutta kun käytän cpuz se kaikki minun ram sanomalla ive sai 4096 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tarvitset 64bit windows yli 3.25gb.
|
|||
|
|||
|
Kun käynnistän tietokoneen ja musta ruutu tulee laatia kirjallisesti sinulle ide laitteita ja muistin sanotaan ive on vain 3.4gb varmasti, että pitäisi sanoa 4096
|
|
|
|||
|
|||
|
32bit Käyttöjärjestelmät vain käyttää 3.2GB RAM olivat 64-bittinen Käyttöjärjestelmät voi käyttää 4GB,
Jos näytät 1GBx4 tai 2GB +1 GBx2 tehdä 1GB kiinni, Jos näytät 2GBx2 sitten sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa sitten poistaa 2GB jätä sinua alkuperäisen kanssa 2GB RAM-muistia. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Olen käynnissä 32bit Vista Ultimate kanssa 4 x 1GB tikkuja ja järjestelmän raportit 3.25gb, täsmälleen sama kuin sinä. Tämä on oikea, ei mitään hätää.
|
|||
|
|||
|
outoa, olen 4GB ddr3 1800 minun 32-bittinen Vista Ultimate ja se lukee kuin 4GB.
|