![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ive zetten in een extra 2GB in mijn pc waardoor het tot 4 GB en zo moet lezen 4096 maar als ik ga in het systeem staat alleen ive got 3.25gb (door de manier waarop het gebruik van im Vista Prem), maar toen ik cpuz hij leest alle van mijn ram zegt ive got 4096 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet 64bit Windows voor meer dan 3.25gb.
| |||
| |||
| toen ik mijn computer opstart en de zwarte scherm komt met het schrijven over uw ide apparaten en het geheugen, zegt ive uitsluitend got 3.4gb zeker dat moeten zeggen 4096 |
|
| |||
| |||
| 32bit Operating systemen kan alleen gebruik te maken van 3,2 GB RAM waren als 64Bit Besturingssystemen kunt gebruiken 4GB, Als u 1GBx4 of 2GB +1 GBx2 nemen een 1GB stick, Als u 2GBx2 dan heb je geen andere optie dan te verwijderen 2GB verlaat u de originele 2GB RAM. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben actief 32bit Vista Ultimate met 4 x 1gb sticks en het systeem verslagen 3.25gb, precies hetzelfde als jij. Dit is juist, geen zorgen te maken.
| |||
| |||
| vreemd, ik heb 4GB DDR3 1800 in mijn 32-bits Vista Ultimate en het leest als 4gb. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Met behulp van programma's op de computer in het netwerk van de hoofdcomputer | hotchef23 | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 31 mei 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |