![]() |
|
| |||
| |||
| hi guys, Ive putte i en ekstra 2GB på min PC gjør det opp til 4GB, og så skal det stå 4096, men når jeg går i systemet står Ive bare fikk 3.25gb (ved veien im bruker Vista Prem) men når jeg kjører cpuz den leser alle min ram sier Ive fikk 4096 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger 64bit vinduer i mer enn 3.25gb.
| |||
| |||
| Når jeg starter datamaskinen, og den svarte skjermen kommer opp med å skrive om din ide enheter og minne det står Ive bare 3.4gb sikkert som burde si 4096 |
|
| |||
| |||
| 32bit operativsystemer kan bare utnytte 3.2GB RAM var som 64bit operativsystemer kan bruke 4GB, Hvis du kjører 1GBx4 eller 2GB 1 GBx2 ta ut et 1GB pinne, Hvis du kjører 2GBx2 da har du ingen andre alternativ deretter å fjerne 2GB forlate deg den opprinnelige 2GB RAM. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kjører 32bit Vista Ultimate med 4 x 1 GB pinner og systemet rapporter 3.25gb, akkurat det samme som deg. Dette er riktig, ingenting å bekymre seg for.
| |||
| |||
| rart, jeg har 4GB ddr3 1800 i mitt 32 bit vista ultimate og det lyder som 4GB. |