![]() |
|
| |||
| |||
| hej stötarna, ive lägga i en extra 2gb i min pc som gör det upp till 4 GB och det skall vara 4096, men när jag går i systemet står ive bara 3.25gb (genom det sätt im använder Vista Prem) men när jag kör cpuz den läser alla av mina RAM säger ive fik 4096 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du behöver 64bit Windows för mer än 3.25gb.
| |||
| |||
| när jag startar upp min dator och den svarta skärmen kommer upp med att skriva om din ide enheter och minne står ive bara 3.4gb säkert som borde säga 4096 |
|
| |||
| |||
| 32bit Operativsystem kan bara utnyttja 3.2GB RAM var 64bit Operativsystem kan använda 4GB, Om du kör 1GBx4 eller 2GB 1 GBx2 teckna en 1 GB-minnet, Om du kör 2GBx2 då du inte har några andra alternativ så att undanröja 2GB lämnar er med den ursprungliga 2GB RAM. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag kör 32bit Vista Ultimate och 4 x 1 GB minnen och systemet rapporter 3.25gb, exakt samma som du. Detta är korrekt, inget att oroa sig för.
| |||
| |||
| konstigt, jag har 4GB DDR3 1800 i min 32 bitars Vista Ultimate och det lyder som 4GB. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Med hjälp av program på datorn i nätverket från centrala datortillämpningar | hotchef23 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 31 maj 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |