![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on P4 3gig HT. Minulla on myös Geforce 8600GT/256mb käyttäen DVI ulos. Olen yrittänyt katsoa Youtube video HD. Sen pelaamista. Mutta se on jäänyt hieman, ja sitä käytetään lähes kaikki minun prosessori! WTF? Kun toistan 1080 elokuvan Winamp tai mediplayer, se doesnt meille ethat paljon ollenkaan. 25-40%. Minulla on myös 2 keikat tai ram, käyttämällä noin 300mb samalla kun katselet youtube HD joten dont ajatella sen, että. Jokainen tietää, miksi on käyttää kaikkia minun prosessori suorittaa youtube videon? Onko minun P4 todella että paska? |
|
| |||
| |||
| Hi mateuutteet, Joo ongelmia on suorittimen sen saada vanha nyt. I suorittaa e6750 Core Duo 3,2 varastossa cooler ja minun suoritinkäytön koskaan menee yli 28%, kun taas watchin hd VIDS teitä putkeen. Sinun olisi parempi päivitystä vain jopa Pentium D 3.0ghz, joka on 2 Pentium 4: n juuttunut yhdessä todella jos ei saanut paljon käteistä. Hope this helps mitään! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile clearing pois vanha pakkauksenhallintoja ja asennat Yhdistetty yhteisön Codec Pack. Olisiko apua tai korjata asia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
linkki didnt työtä. |
|
| |||
| |||
| Ok, Onko tämä vain tapahtuu kun streaming HD video YouTubessa? |
|
| |||
| |||
| Voisi päivittää Flash, katso jos se auttaa myös.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Voi uskoa, en usko, että |
|
| |||
| |||
| Quote:
joo. yleensä se toimii hyvin. Jos katson 1080 elokuvia imuroin se toistaa ne on 20-40% sen vasta, kun streaming HD YouTubessa Olen huomannut tämän. Jos olen stream HD on ABC.com tai jotain I dont ajatella se käyttää niin paljon joko. Lisää ram, tho. Kuten toisessa 200 mb. |