mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

98% CPU-gebruik? - P4 3Ghz HT

Reply

Thread Tools
Old 30 maart 2009, 15:55
Lid Fractie

Ik heb een P4 HT 3gig. Ik heb ook een Geforce 8600GT/256mb gebruik van DVI-out. Ik probeer te kijken naar een YouTube-video in HD. Haar te spelen. Maar het loopt licht en is het gebruik van bijna al mijn processor! WTF? Als ik een film in 1080 winamp of mediplayer zij doesnt ons ethat weinig. 25-40%. Ik heb ook 2 optredens of ram, met behulp van ongeveer 300 MB tijdens het kijken naar youtube HD dus ik denk niet dat haar dat.

Iedereen weet waarom is het gebruik al mijn processor te draaien een YouTube-video? Is mijn P4 echt dat shitty?
Old 30 maart 2009, 16:07
Nieuw Lid Fractie

Hi mate,

Ja problemen zal uw cpu zijn om oud nu. Ik een E6750 Core Duo op 3,2 op stock koeler en mijn CPU-gebruik gaat nooit meer dan 28%, terwijl watchin hd vids op you tube. Je zou beter upgraden alleen nog een Pentium D 3,0 GHz, die is 2 Pentium 4's aan elkaar echt als je niet over veel geld. Hoop dat dit helpt elke!
Old 30 maart 2009, 18:06
Donor Groep

Probeer clearing oude codecs en installeren van de Gecombineerd communautair Codec Pack. Moet helpen vaststellen of uw probleem.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 30 maart 2009, 19:13
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Probeer clearing oude codecs en installeren van de Gecombineerd communautair Codec Pack. Moet helpen vaststellen of uw probleem.
Im gebruik van K-Lite Het laat me spelen mijn muziek video's af Vuze.

link didnt werk.
Old 30 maart 2009, 19:19
Donor Groep

Update op CCCP
Old 30 maart 2009, 19:47
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KanoakaVirus View Post
Update op CCCP
Moet ik unistal K-Lite of gewoon installeren dit ook?

Ik denk dat ik het heb gedaan ..

Didnt helpen op alle. Maar bedankt voor de nieuwe Codec Pack! Ik denk dat het tijd voor een nieuwe processor. Im planning van de bouw van een nieuwe computer binnenkort toch.
Old 30 maart 2009, 20:26
Donor Groep

Ok, is dit alleen gebeurt wanneer streaming HD-video op YouTube?
Old 30 maart 2009, 20:36
Donor Groep

Might update Flash, kijken of dat helpt ook.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 30 maart 2009, 20:40
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Might update Flash, kijken of dat helpt ook.
Kan denk ik niet denken dat
Old 30 maart 2009, 21:24
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KanoakaVirus View Post
Ok, is dit alleen gebeurt wanneer streaming HD-video op YouTube?

ja. normaliter loopt hij prima. Als ik het horloge 1080 films die ik gedownload heb speelt ze op 20-40%

zijn slechts als streaming HD op youtube ik dit bericht.

Als ik stream HD op ABC.com of iets wat ik denk niet dat het gebruik dat er veel zijn. Meer RAM, tho. Net als de andere 200 MB.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.