![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en P4 3gig HT. Jeg har også en Geforce 8600GT/256mb bruker DVI ut. Jeg prøver å se en YouTube-video i HD. Dens spiller. Men det lags litt, og bruker nesten alle mine prosessor! WTF? Når jeg spiller av en 1080-film i Winamp eller mediplayer det ikke oss ethat mye i det hele tatt. 25-40%. Jeg har også 2 gigabyte eller ram, bruker ca 300mb mens du ser youtube HD så jeg dont overveie dens det. Alle som vet hvorfor er bruker all min prosessor til å kjøre en YouTube-video? Er min P4 virkelig at shitty? |
|
| |||
| |||
| Hei kompis, Ja problem blir CPU sine få gamle nå. Jeg kjører en e6750 Core Duo på 3,2 på lager kulere og min bruk av CPU aldri går over 28%, mens watchin HD vids på You tube. Du ville være bedre oppgraderer bare enda en Pentium D 3,0 GHz som er 2 Pentium 4 står fast sammen egentlig hvis du ikke har mye penger. Håper dette hjelper alle! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv clearingvirksomheten ut gamle kodeker og installere Combined Community Codec Pack. Skal hjelpe eller løse problemet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
link didnt work. |
|
| |||
| |||
| Ok, er dette bare skjer når streaming HD-video på YouTube? |
|
| |||
| |||
| Kan oppdatere Flash, se om det hjelper også.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Kan tro jeg ikke tenke på at |
|
| |||
| |||
| ja. normalt det går fint. Hvis jeg ser 1080 filmer jeg lastet det ned spiller dem på 20-40% den bare når streaming HD på youtube jeg merker dette. Hvis jeg streame HD på ABC.com eller noe jeg ikke tror det bruker så mye heller. Mer ram, tho. Som en 200 MB. |