![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
Isäni on sai Acer Aspire T180 tietokone Sempron 3200 + ja vain 512 Mt RAM. Tietokone on tuskallisen hidas nyt ja se on varmasti aikaa tehdä joitakin päivityksiä. Olen aikavälillä Everest Home Edition mutta se ei oikeastaan irtoa mitään valoa onto joka emolevyn järjestelmä on. Voisin avata tapauksessa ja katsoa kuitenkin olen ollut moottoripyörän onnettomuus ja tuhosivat minun polvi korkki ja en voi kävellä puhumattakaan ottaa tietokoneen palasiksi. Haluaisin tietää, mikä RAM sopii järjestelmän aswel mitä CPU päivitykset ovat mahdollisia? Kiitos;) Josh |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Stick yksi keikka RAM-muistia ja se tekisi maailman ero. Ja se on aika halpaa.
512MB on melko paljon vähimmäismyyntihintojen vain ajaa XP. Haluaisin myös suositella komennusjakson viruksen foorumi ja varma, että kone on puhdas, haittaohjelmien hidastaa tietokoneet alas paljon ja ei aina ole itsestään selvää. My System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Okei kiitos, uskon, että tämä RAM olisi sopiva tietokone;
Linkki sivusto Haluatko tietää, mikä yhdestä mennä vaikka? PC2-4200 PC2-5300 PC2-6400 Minulla voisi yhtä hyvin mennä varten PC2-6400 kuin RAM on taaksepäin yhteensopiva mielestäni vain halusi tarkistaa vaikka. Saat hinnan, että RAM Voisin myös saada 2GB mikä tekisi valtava ero. Ettekö usko jalostajana päivitys on tarpeen? Kiitos |
|
|
|||
|
|||
|
Haluat, että samaa tyyppiä kuin sinulla on jo, nopeampi RAM toimii yhtä nopeasti kuin hitain kiinni. Ellet ole osto Kaikki uudet, niin saat nettoutetusta pari on fasted nopeus teidän motherboaard tuetaan, kokeile acer löydät ulos.
Myös paremmin käsitellään voidaan ollut tästä> http://www.dabs.com/category/compone...421-4294957152 Ei ole olemassa sellaisia asioita kuin Acer T180 erityisiä RAM, se on kaikille sama, joten dont on shop paikassa, jossa todetaan, että ne eivät RAM for your tarkan merkin / mallin mukaan. Dabs ovat myös halvemmaksi tuotemerkin nimi. |
|
|
|||
|
|||
|
Tiedän, ei ole erityisiä RAM Acer-tietokoneissa, olen vain todennut, että sivuston vaikka hakua ja ajattelin, se oli melko halpaa.
HAKU sivustosta olet yhteydessä löysin tämän; Kingston Value Ram Uskon, 2GB, että tekee hienoa, jos haluat vahvistaa? :) Kiitos avustasi |
|
|
|||
|
|||
|
Uskon, että toimii vain sakko,
|