mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Acer Aspire T180 Upgrades

Reply

Thread Tools
Old 6 jun 2009, 03:11
Nieuw Lid Fractie

Default Acer Aspire T180 Upgrades

Hallo,

Mijn vader heeft een Acer Aspire T180 computer met Sempron 3200 + en slechts 512 MB RAM.

De computer is tergend langzaam, nu en het is zeker tijd om wat upgrades.

Ik heb lopen Everest Home Edition, maar er niet echt stal een licht op het moederbord die het systeem heeft.

Ik kon de zaak open en kijk ik echter al een moto ongeval en vernield mijn knieschijf en ik kan niet lopen laat staan een computer te delen.

Ik zou graag willen weten welke RAM zou pak het systeem aswel wat CPU upgrades zijn mogelijk?

Thanks;)

Josh
Old 6 jun 2009, 05:14
Administrator Group

Stick een optreden van RAM in het zou de wereld van verschil. En het is behoorlijk goedkoop.

512MB is vrij veel het minimum gewoon draaien XP.

Ik zou ook adviseren terbeschikkingstelling in het virus forum en ervoor te zorgen de machine schoon is, malware vertraagt pc's in een partij en is niet altijd evident.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 6 jun 2009, 06:18
Nieuw Lid Fractie

Oke, dank je, ik denk dat dit RAM geschikt zou zijn voor de computer;

Link naar website

Weet je, die een te gaan voor al?

PC2-4200
PC2-5300
PC2-6400

Ik denk dat ik kan net zo goed gaan voor de PC2-6400 als RAM is achterwaarts compatibel denk ik, wilde alleen maar om te controleren is.

Voor de prijs van die RAM Ik kan net zo goed krijgen 2GB die zou een enorme verschil.

Denkt u niet een processor upgrade is nodig?

Bedankt
Old 6 jun 2009, 06:31
Administrator Group

U wilt hetzelfde type als u al, sneller RAM-geheugen zal alleen worden uitgevoerd zo snel als je langzaamste stok. Tenzij je koopt alle nieuwe, krijgen dan een matched pair van de nuchtere snelheid uw motherboaard ondersteunt, probeer dan de Acer site te vinden.

Ook betere deals kunnen worden moest hier> http://www.dabs.com/category/compone...421-4294957152

Er zijn geen zaken zoals Acer T180 specifieke RAM, het is allemaal hetzelfde doen, zodat je niet hebben om te winkelen op een plaats die zegt dat ze het RAM-geheugen voor uw exacte merk / model. Dabs zijn ook goedkoper voor een merknaam.
Old 6 jun 2009, 11:23
Nieuw Lid Fractie

Ik weet dat er niet specifiek RAM voor Acer computers, ik vond die site, terwijl het zoeken en vond het redelijk goedkoop.

Zoek op de site die u gekoppeld Ik vond dit; Kingston Value Ram

Ik denk dat 2GB van die boete zal doen, indien u zou willen bevestigen? :)

Bedankt voor uw hulp
Old 6 jun 2009, 11:46
Administrator Group

Ik denk dat werkt prima,
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.