mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

AMD Anthlon 64 "V" Pentium

Reply

Thread Tools
Old 4. november 2008, 04:38
Medlem Gruppen

Default AMD Anthlon 64 "V" Pentium

HIA folk

Vi får en erstatning Tower for vores computer.

Vi håbede for Pentium, men vores lokale computer butik rådgiver AMD Anthlon 64.

Jeg har ikke en anelse om, hvad nogle af disse midler, men er AMD Anthlon bedre end Pentium?
Old 4 november 2008, 05:38
Donor-Gruppen

Jeg vil seriøst comsider finde en ny leverandør, som deres rådgivning er ikke korrekt.

Fortæl os dit budget, og hvad maskinen skal bruges til, og vi kan give dig mere detaljeret rådgivning.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4 november 2008, 06:41
Administrator Gruppen

Få dem til at citere dig ordentligt med et komplet system spec og post det her, så vi kan hente den i stykker. :)

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 4 november 2008, 06:59
Medlem Gruppen

Ok Guys ... godt jeg har ringet til to lokale computerforretninger, lokale = personlig, snarere end hakke min vej gennem de store butikker.

Første butik har et tilbud på £ 372.00 og vil "brugerdefinerede opbygge" en erstatning Tower for os ....
AMD Anthlon 4600 64
4600 x 2 CPU
2GB Ram, 250 GB HDD
Windows XP Home
Dual Core Processor
Windows XP (Tilsyneladende Vista ikke ideel)
Opladning en ekstra £ 30 for Norton Anti Virus

Anden butik, igen vil "brugerdefinerede opbygge" en erstatning Tower for os for kr 339,00
Core 2 Duo HZ
1 GB Ram
250 GB harddisk
DVD Rewriters
Windows XP (igen de rådgive dette snarere end Vista)
Vil omfatte Anti-virus software "Kasperski", som tilsyneladende er den anden bedste anti-virus software.

Alle disse tal er forvirrende for mig. Har de automatisk komme med Microsoft Word / Office?

Det er til brug i hjemmet. Vi bruger regneark på den, skrive breve, børnene bruger det til medierne, hvilket gør videoer til YouTube, billeder, internet. Ikke er interesseret i et tv men video ville være nyttigt. Vores nuværende PC har 250 GB, men det er sandsynligvis for meget for os alligevel. Budget ..... omkring £ 350-500 .... men har ikke en anelse om, hvad der er ideelt.

Jeg vil bare noget, der virker!
Old 4 november 2008, 07:05
Administrator Gruppen

Nogle punkter; Den anden spec mangler CPU-model nummer, hvilket er vigtigt at fortælle den hastighed. Office-software er normalt ikke inkluderet, og er meget dyrt. Må ikke betale £ 30 for Norton anti-virus, er det crap og anti-virus er tilgængeligt gratis online.
Old 4 november 2008, 07:13
Donor-Gruppen

Også ..... første spec er meget ud af dagen .... dette er den type maskine, der ville have været gældende omkring 2 år siden.

Fortæl os, hvad den maskine, der skal anvendes til, og din maksimale budget, og vi kan finde noget egnet.
Old 4 november 2008, 07:15
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af philthomas View Post
Også ..... første spec er meget ud af dagen .... dette er den type maskine, der ville have været gældende omkring 2 år siden.

Fortæl os, hvad den maskine, der skal anvendes til, og din maksimale budget, og vi kan finde noget egnet.

..........................

Citat:
Det er til brug i hjemmet. Vi bruger regneark på den, skrive breve, børnene bruger det til medierne, hvilket gør videoer til YouTube, billeder, internet. Ikke er interesseret i et tv men video ville være nyttigt. Vores nuværende PC har 250 GB, men det er sandsynligvis for meget for os alligevel. Budget ..... omkring £ 350-500 .... men har ikke en anelse om, hvad der er ideelt.
Old 4 november 2008, 07:16
Medlem Gruppen

Den anden spec (Jeg har lige ringet til den fyr) er CPU E4600

+ Thanx for info om anti virus!

Hvorfor er Office-software dyrere? Sikkert de fleste mennesker har brug for dette?

Det er alt sammen meget forvirrende, men jeg må sige, ved at besøge denne vidunderlige website denne sidste uge, har jeg lært en masse
Old 4 november 2008, 07:17
Donor-Gruppen

Thanks Dave ..... Jeg glemte at
Old 4 november 2008, 07:19
Administrator Gruppen

Samt en vejledning denne Acer er tilgængelig på ebuyer.com og er ikke kun et bedre spec end maskiner du indsendt, men er meget billigere også. Det har også Vista, og der er ingen grund til ikke at køre Vista disse dage. http://www.ebuyer.com/product/143130
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 marts 2009 15:56
Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
"Compenent" MSINET.OCX "eller af dens afhængigheder ikke korrekt registreret: af ashprice01 General Software Chat 1 19 november 2008 08:01
Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA'er 8 17th May 2008 02:56
Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.