![]() |
|
| |||
| |||
| HIA folk Vi får en erstatning Tower for vores computer. Vi håbede for Pentium, men vores lokale computer butik rådgiver AMD Anthlon 64. Jeg har ikke en anelse om, hvad nogle af disse midler, men er AMD Anthlon bedre end Pentium? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil seriøst comsider finde en ny leverandør, som deres rådgivning er ikke korrekt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få dem til at citere dig ordentligt med et komplet system spec og post det her, så vi kan hente den i stykker. :)
| |||
| |||
| Ok Guys ... godt jeg har ringet til to lokale computerforretninger, lokale = personlig, snarere end hakke min vej gennem de store butikker. Første butik har et tilbud på £ 372.00 og vil "brugerdefinerede opbygge" en erstatning Tower for os .... AMD Anthlon 4600 64 4600 x 2 CPU 2GB Ram, 250 GB HDD Windows XP Home Dual Core Processor Windows XP (Tilsyneladende Vista ikke ideel) Opladning en ekstra £ 30 for Norton Anti Virus Anden butik, igen vil "brugerdefinerede opbygge" en erstatning Tower for os for kr 339,00 Core 2 Duo HZ 1 GB Ram 250 GB harddisk DVD Rewriters Windows XP (igen de rådgive dette snarere end Vista) Vil omfatte Anti-virus software "Kasperski", som tilsyneladende er den anden bedste anti-virus software. Alle disse tal er forvirrende for mig. Har de automatisk komme med Microsoft Word / Office? Det er til brug i hjemmet. Vi bruger regneark på den, skrive breve, børnene bruger det til medierne, hvilket gør videoer til YouTube, billeder, internet. Ikke er interesseret i et tv men video ville være nyttigt. Vores nuværende PC har 250 GB, men det er sandsynligvis for meget for os alligevel. Budget ..... omkring £ 350-500 .... men har ikke en anelse om, hvad der er ideelt. Jeg vil bare noget, der virker! |
|
| |||
| |||
| Nogle punkter; Den anden spec mangler CPU-model nummer, hvilket er vigtigt at fortælle den hastighed. Office-software er normalt ikke inkluderet, og er meget dyrt. Må ikke betale £ 30 for Norton anti-virus, er det crap og anti-virus er tilgængeligt gratis online. |
|
| |||
| |||
| Også ..... første spec er meget ud af dagen .... dette er den type maskine, der ville have været gældende omkring 2 år siden. Fortæl os, hvad den maskine, der skal anvendes til, og din maksimale budget, og vi kan finde noget egnet. |
|
| |||
| |||
| Citat:
.......................... Citat:
|
|
| |||
| |||
| Den anden spec (Jeg har lige ringet til den fyr) er CPU E4600 + Thanx for info om anti virus! Hvorfor er Office-software dyrere? Sikkert de fleste mennesker har brug for dette? Det er alt sammen meget forvirrende, men jeg må sige, ved at besøge denne vidunderlige website denne sidste uge, har jeg lært en masse |
|
| |||
| |||
| Thanks Dave ..... Jeg glemte at |
|
| |||
| |||
| Samt en vejledning denne Acer er tilgængelig på ebuyer.com og er ikke kun et bedre spec end maskiner du indsendt, men er meget billigere også. Det har også Vista, og der er ingen grund til ikke at køre Vista disse dage. http://www.ebuyer.com/product/143130 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller af dens afhængigheder ikke korrekt registreret: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 november 2008 08:01 |
| Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 17th May 2008 02:56 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |