mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

AMD Anthlon 64 "V" Pentium

Reply

Thread Tools
Old 4 nov 2008, 04:38
Lid Fractie

Default AMD Anthlon 64 "V" Pentium

GES mensen

We krijgen een vervanging Tower voor onze computer.

We hoopten voor Pentium, maar onze lokale computer winkel adviseert AMD Anthlon 64.

Ik havent flauw idee wat een van deze middelen, maar is AMD Anthlon beter dan Pentium?
Old 4 november 2008, 05:38
Donor Groep

Ik zou serieus comsider vinden van een nieuwe leverancier, zoals hun advies is niet correct.

Vertel ons uw budget en wat de machine gebruikt gaat worden en wij kunnen u meer gedetailleerde adviezen.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4 november 2008, 06:41
Administrator Group

Haal ze citeer je goed met een volledig systeem spec en post het hier zodat we hem aan stukken. :)

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 4 november 2008, 06:59
Lid Fractie

Ok Jongens ... en ik heb gebeld twee lokale computer winkels, lokale = persoonlijk, dan kies mijn weg door de grote winkels.

Eerste winkel heeft een aanbod van £ 372.00 en zal "custom build" een vervanging Tower voor ons ....
AMD Anthlon 4600 64
4600 x 2 CPU
2GB RAM, 250 GB HDD
Windows XP Home
Dual Core Processor
Windows XP (Vista Blijkbaar niet ideaal)
Het opladen van een extra € 30 voor Norton Anti Virus

Tweede winkel, opnieuw zal "custom build" een vervanging Tower voor ons voor £ 339,00
Core 2 Duo-HZ
1 GB RAM
250 GB Harde schijf
DVD Rewriters
Windows XP (opnieuw ze adviseren deze dan Vista)
Omvat Anti-virus software "Kasperski" die blijkbaar is de tweede beste anti-virus software.

Al deze nummers zijn verwarrend voor mij. Hebben ze automatisch worden geleverd met Microsoft Word / Office?

Het is voor thuis gebruik. We maken gebruik van spreadsheets voor het typen van letters, de kinderen gebruiken voor de media, het maken van video's voor YouTube, foto's, internet. Niet geïnteresseerd in een TV-video, maar nuttig zou zijn. Onze huidige PC 250GB, maar dit is waarschijnlijk te veel voor ons toch. Begroting ..... ongeveer £ 350-500 .... havent al een idee wat ideaal.

Ik wil gewoon iets dat werkt!
Old 4 november 2008, 07:05
Administrator Group

Sommige punten; De tweede spec ontbreekt de CPU typenummer, dat is belangrijk dat u de snelheid. Office-software wordt normaal niet inbegrepen en is zeer duur. Niet betalen £ 30 voor Norton anti-virus, is het onzin en anti-virus is gratis beschikbaar online.
Old 4 november 2008, 07:13
Donor Groep

Ook ..... de eerste spec is erg verouderd .... dit is het type machine dat zou zijn huidige ongeveer 2 jaar geleden.

Vertel ons wat de machine wordt gebruikt en uw maximum budget en kunnen we iets vinden geschikt.
Old 4 november 2008, 07:15
Administrator Group

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philthomas View Post
Ook ..... de eerste spec is erg verouderd .... dit is het type machine dat zou zijn huidige ongeveer 2 jaar geleden.

Vertel ons wat de machine wordt gebruikt en uw maximum budget en kunnen we iets vinden geschikt.

..........................

Citaat:
Het is voor thuis gebruik. We maken gebruik van spreadsheets voor het typen van letters, de kinderen gebruiken voor de media, het maken van video's voor YouTube, foto's, internet. Niet geïnteresseerd in een TV-video, maar nuttig zou zijn. Onze huidige PC 250GB, maar dit is waarschijnlijk te veel voor ons toch. Begroting ..... ongeveer £ 350-500 .... havent al een idee wat ideaal.
Old 4 november 2008, 07:16
Lid Fractie

De tweede spec (Ik heb zojuist belde de man) is CPU E4600

+ Thanx voor de info over Anti Virus!

Waarom is kantoorsoftware duur? Zeker de meeste mensen dit nodig?

Het is allemaal erg verwarrend, maar ik moet zeggen, door een bezoek aan dit prachtige website van de afgelopen week heb ik veel geleerd
Old 4 november 2008, 07:17
Donor Groep

Bedankt Dave ..... Ik miste dat
Old 4 november 2008, 07:19
Administrator Group

Nou als een gids deze Acer is beschikbaar op ebuyer.com en is niet alleen een betere spec dan de machines die je hebt gepost, maar is veel goedkoper ook. Het heeft ook Vista en er is geen reden om niet te lopen Vista deze dagen. http://www.ebuyer.com/product/143130
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" ashaiba Algemeen Hardware Chat 6 13 mrt 2009 15:56
Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Toepassingen 4 23 feb 2009 17:01
"Compenent" MSINET.OCX "of van zijn afhankelijkheden niet correct geregistreerd: AF ashprice01 Algemene programmatuurnoot Chat 1 19 nov 2008 08:01
Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA's 8 17 jun 2008 02:56
Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". aechain Windows besturingssystemen 5 24 Jan 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.