![]() |
|
| |||
| |||
| GES mensen We krijgen een vervanging Tower voor onze computer. We hoopten voor Pentium, maar onze lokale computer winkel adviseert AMD Anthlon 64. Ik havent flauw idee wat een van deze middelen, maar is AMD Anthlon beter dan Pentium? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou serieus comsider vinden van een nieuwe leverancier, zoals hun advies is niet correct.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haal ze citeer je goed met een volledig systeem spec en post het hier zodat we hem aan stukken. :)
| |||
| |||
| Ok Jongens ... en ik heb gebeld twee lokale computer winkels, lokale = persoonlijk, dan kies mijn weg door de grote winkels. Eerste winkel heeft een aanbod van £ 372.00 en zal "custom build" een vervanging Tower voor ons .... AMD Anthlon 4600 64 4600 x 2 CPU 2GB RAM, 250 GB HDD Windows XP Home Dual Core Processor Windows XP (Vista Blijkbaar niet ideaal) Het opladen van een extra € 30 voor Norton Anti Virus Tweede winkel, opnieuw zal "custom build" een vervanging Tower voor ons voor £ 339,00 Core 2 Duo-HZ 1 GB RAM 250 GB Harde schijf DVD Rewriters Windows XP (opnieuw ze adviseren deze dan Vista) Omvat Anti-virus software "Kasperski" die blijkbaar is de tweede beste anti-virus software. Al deze nummers zijn verwarrend voor mij. Hebben ze automatisch worden geleverd met Microsoft Word / Office? Het is voor thuis gebruik. We maken gebruik van spreadsheets voor het typen van letters, de kinderen gebruiken voor de media, het maken van video's voor YouTube, foto's, internet. Niet geïnteresseerd in een TV-video, maar nuttig zou zijn. Onze huidige PC 250GB, maar dit is waarschijnlijk te veel voor ons toch. Begroting ..... ongeveer £ 350-500 .... havent al een idee wat ideaal. Ik wil gewoon iets dat werkt! |
|
| |||
| |||
| Sommige punten; De tweede spec ontbreekt de CPU typenummer, dat is belangrijk dat u de snelheid. Office-software wordt normaal niet inbegrepen en is zeer duur. Niet betalen £ 30 voor Norton anti-virus, is het onzin en anti-virus is gratis beschikbaar online. |
|
| |||
| |||
| Ook ..... de eerste spec is erg verouderd .... dit is het type machine dat zou zijn huidige ongeveer 2 jaar geleden. Vertel ons wat de machine wordt gebruikt en uw maximum budget en kunnen we iets vinden geschikt. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
.......................... Citaat:
|
|
| |||
| |||
| De tweede spec (Ik heb zojuist belde de man) is CPU E4600 + Thanx voor de info over Anti Virus! Waarom is kantoorsoftware duur? Zeker de meeste mensen dit nodig? Het is allemaal erg verwarrend, maar ik moet zeggen, door een bezoek aan dit prachtige website van de afgelopen week heb ik veel geleerd |
|
| |||
| |||
| Bedankt Dave ..... Ik miste dat |
|
| |||
| |||
| Nou als een gids deze Acer is beschikbaar op ebuyer.com en is niet alleen een betere spec dan de machines die je hebt gepost, maar is veel goedkoper ook. Het heeft ook Vista en er is geen reden om niet te lopen Vista deze dagen. http://www.ebuyer.com/product/143130 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Toepassingen | 4 | 23 feb 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "of van zijn afhankelijkheden niet correct geregistreerd: AF | ashprice01 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 19 nov 2008 08:01 |
| Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 17 jun 2008 02:56 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |