mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

AMD Anthlon 64 "V" Pentium

Reply

Thread Tools
Old 4 november 2008, 04:38
Medlem Group

Default AMD Anthlon 64 "V" Pentium

HiA folkens

Vi får en erstatning Tower for vår datamaskin.

Vi håpet på Pentium, men våre lokale datamaskinen butikk råder AMD Anthlon 64.

Jeg har ikke en anelse hva noe av dette betyr, men er AMD Anthlon bedre enn Pentium?
Old 4de Nov 2008, 05:38
Donor Group

Jeg vil seriøst comsider finne en ny leverandør, som råd er ikke riktig.

Fortell oss budsjettet og hva maskinen skal brukes til, og vi kan gi deg mer detaljerte råd.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4de Nov 2008, 06:41
Administrator Group

Få dem til å gi deg ordentlig med full system spec og poste den her, slik at vi kan plukke den til brikkene. :)

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 4de Nov 2008, 06:59
Medlem Group

Ok karer ... vel jeg har phoned to lokale datamaskinen butikker, lokale = personlig, enn hakke meg gjennom de store butikkene.

Første butikk har et tilbud på £ 372,00, og vil "tilpassede bygge" en erstatning Tower for oss ....
AMD Anthlon 4600 64
4600 x 2 CPU
2 GB RAM, 250 GB HDD
Windows XP Home
Dual Core-prosessor
Windows XP (Angivelig Vista ikke ideelt)
Lade et ekstra £ 30 for Norton Anti Virus

Second butikk, igjen vil "tilpassede bygge" en erstatning Tower for oss for £ 339.00
Core 2 Duo HZ
1 GB RAM
250 GB Harddisk
DVD Rewriters
Windows XP (igjen de anbefaler dette stedet for Vista)
Inkluderer anti virus programvare "Kasperski", som tilsynelatende er den nest beste anti virus programvare.

Alle disse tallene er forvirrende for meg. Har de automatisk kommer med Microsoft Word / Office?

Det er for hjemmebruk. Vi bruker regneark på den, skrive brev, ungene bruke det til media, slik videoer på YouTube, bilder, internett. Ikke interessert i en TV, men videoen vil være nyttig. Vår nåværende PC har 250GB men dette er trolig for mye for oss uansett. Budsjett ..... rundt £ 350-500 .... men har ikke en anelse hva som er ideelt.

Jeg vil bare ha noe som virker!
Old 4de Nov 2008, 07:05
Administrator Group

Noen punkter, og den andre spec mangler CPU modellnummer, som er viktig å fortelle hastighet. Office-programvare er normalt ikke inkludert, og er svært kostbart. Ikke betaler £ 30 for Norton antivirus, er det crap og anti-virus er tilgjengelig gratis på nettet.
Old 4de Nov 2008, 07:13
Donor Group

Også ..... første SPEC er svært utdatert .... Dette er en type maskin som ville vært gjeldende rundt 2 år siden.

Fortell oss hva maskinen skal brukes til og høyeste budsjett og vi kan finne noe som passer.
Old 4de Nov 2008, 07:15
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by philthomas View Post
Også ..... første SPEC er svært utdatert .... Dette er en type maskin som ville vært gjeldende rundt 2 år siden.

Fortell oss hva maskinen skal brukes til og høyeste budsjett og vi kan finne noe som passer.

..........................

Sitat:
Det er for hjemmebruk. Vi bruker regneark på den, skrive brev, ungene bruke det til media, slik videoer på YouTube, bilder, internett. Ikke interessert i en TV, men videoen vil være nyttig. Vår nåværende PC har 250GB men dette er trolig for mye for oss uansett. Budsjett ..... rundt £ 350-500 .... men har ikke en anelse hva som er ideelt.
Old 4de Nov 2008, 07:16
Medlem Group

Den andre spec (jeg har nettopp phoned fyren) er CPU E4600

+ Thanx for info om Anti Virus!

Hvorfor er kontoret programvare dyrt? Sikkert de fleste mennesker trenger dette?

Alt er veldig forvirrende, men jeg har å si, ved å besøke dette fantastiske website denne siste uken, har jeg lært mye
Old 4de Nov 2008, 07:17
Donor Group

Takk Dave ..... Jeg savnet at
Old 4de Nov 2008, 07:19
Administrator Group

Vel som en guide denne Acer er tilgjengelig på ebuyer.com og ikke bare en bedre spec enn maskiner du postet men er mye billigere også. Det har også Vista og det er ingen grunn til ikke å kjøre Vista i disse dager. http://www.ebuyer.com/product/143130
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.