![]() |
|
| |||
| |||
| HiA folkens Vi får en erstatning Tower for vår datamaskin. Vi håpet på Pentium, men våre lokale datamaskinen butikk råder AMD Anthlon 64. Jeg har ikke en anelse hva noe av dette betyr, men er AMD Anthlon bedre enn Pentium? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil seriøst comsider finne en ny leverandør, som råd er ikke riktig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få dem til å gi deg ordentlig med full system spec og poste den her, slik at vi kan plukke den til brikkene. :)
| |||
| |||
| Ok karer ... vel jeg har phoned to lokale datamaskinen butikker, lokale = personlig, enn hakke meg gjennom de store butikkene. Første butikk har et tilbud på £ 372,00, og vil "tilpassede bygge" en erstatning Tower for oss .... AMD Anthlon 4600 64 4600 x 2 CPU 2 GB RAM, 250 GB HDD Windows XP Home Dual Core-prosessor Windows XP (Angivelig Vista ikke ideelt) Lade et ekstra £ 30 for Norton Anti Virus Second butikk, igjen vil "tilpassede bygge" en erstatning Tower for oss for £ 339.00 Core 2 Duo HZ 1 GB RAM 250 GB Harddisk DVD Rewriters Windows XP (igjen de anbefaler dette stedet for Vista) Inkluderer anti virus programvare "Kasperski", som tilsynelatende er den nest beste anti virus programvare. Alle disse tallene er forvirrende for meg. Har de automatisk kommer med Microsoft Word / Office? Det er for hjemmebruk. Vi bruker regneark på den, skrive brev, ungene bruke det til media, slik videoer på YouTube, bilder, internett. Ikke interessert i en TV, men videoen vil være nyttig. Vår nåværende PC har 250GB men dette er trolig for mye for oss uansett. Budsjett ..... rundt £ 350-500 .... men har ikke en anelse hva som er ideelt. Jeg vil bare ha noe som virker! |
|
| |||
| |||
| Noen punkter, og den andre spec mangler CPU modellnummer, som er viktig å fortelle hastighet. Office-programvare er normalt ikke inkludert, og er svært kostbart. Ikke betaler £ 30 for Norton antivirus, er det crap og anti-virus er tilgjengelig gratis på nettet. |
|
| |||
| |||
| Også ..... første SPEC er svært utdatert .... Dette er en type maskin som ville vært gjeldende rundt 2 år siden. Fortell oss hva maskinen skal brukes til og høyeste budsjett og vi kan finne noe som passer. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
.......................... Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Den andre spec (jeg har nettopp phoned fyren) er CPU E4600 + Thanx for info om Anti Virus! Hvorfor er kontoret programvare dyrt? Sikkert de fleste mennesker trenger dette? Alt er veldig forvirrende, men jeg har å si, ved å besøke dette fantastiske website denne siste uken, har jeg lært mye |
|
| |||
| |||
| Takk Dave ..... Jeg savnet at |
|
| |||
| |||
| Vel som en guide denne Acer er tilgjengelig på ebuyer.com og ikke bare en bedre spec enn maskiner du postet men er mye billigere også. Det har også Vista og det er ingen grunn til ikke å kjøre Vista i disse dager. http://www.ebuyer.com/product/143130 |