vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

AMD Phenom FX x3 8650 2.3GHz Cpu temps - keskiarvot muuttuvat Idle

Reply

Thread Tools
Old 12 helmikuu 2009, 11:32
Jäsen

Minulla on AMD Phenom fx 3 8650 2.3ghz. suoritin asennettuna on ASUS M3A78-EM Emolevy. I-Arctic Silver 5 keskustassa CPU lämmön levitin per suuntiin niiden verkkosivuilla. mitä olen huomannut, on joskus mukaan, Probe 2-ohjelma, joka tuli hallituksen kanssa, tyhjäkäyntitilassa temps on CPU joskus olla 40-41 ° C. sitten muut ajat on 47 tai 48. Olen tarkistanut huone temps ja varma, että he olivat samat. Onko tämä normaalia aikana polttaa ajanjaksolla on Artic Silver 5? sekä muita osia tai tämä on aika paljon vain normaalia yleensä? En ole saavutettu mitään unusally korkea temps, mutta jus vaelteli on ylä-ja alamäkiä enimmäkseen. Kiitos palautetta!
Old 12 helmikuu 2009, 12:20
Rahoittajien ryhmän

Haluan sanoa, että alue on se, mitä haluat saada välillä tyhjäkäynnillä ja ladattu, uskon, että saattaisit haluta suorittaa prosessin seurata ja katsoa, mitä kuorma todella on. En ole nähnyt niin paljon vaihtelua tasaisesti valtion koneella.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 12 helmikuu 2009, 12:26
Jäsen

Hei, ole aivan varma mitä tarkoitat prosessiin seurata? Kiitos! juuri nyt, kun kuormitettuna, on käynnissä välillä 41 ja 42 ° C.
Old 12 helmikuu 2009, 12:59
Rahoittajien ryhmän

Task Manager / Prosessit osoittaa mitä käytät mittasuhteet CPU-aika

http://vlaurie.com/computers2/Articles/taskman.htm tai jotain sen Microsoftin käyttöjärjestelmissä.
Old 12 helmikuu 2009, 14:16
Jäsen

Hei, Tarkistin Task Manager ja myös löytäneet ohjelma nimeltä prosessi seurata joka kertoo paljon tapa yli minun, pää lol!. Huomasin, AOL: n ja minun Avast anti-virus molemmat skannaus sähköpostiin, niin olen vammaisten että osaa avast niin, AOL voi huolehtia postin ja että yksin näyttää tehnyt eroa. Aion pitää etsiä asioita, jotka voivat olla käynnissä, että ei tarvita. Kiitos erittäin paljon, apuanne!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.