![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb de AMD Phenom FX 3 8650 2.3ghz. processor is geïnstalleerd in de ASUS M3A78-EM moederbord. Ik toegepast Arctic Silver 5 naar het centrum van cpu warmte SPREADER per richtingen uit hun website. wat ik heb gemerkt, is soms afhankelijk van de Probe 2-programma die met het bestuur, de idle temps van cpu zal soms 40 tot 41 graden C. dan de andere keer zal 47 of 48. Ik heb de kamer temps en zorgde ervoor dat ze dezelfde waren. Is dit normaal tijdens de branden in de periode van de Artic Silver 5? evenals andere onderdelen of, is dit vrijwel alleen normaal in het algemeen? Ik heb niet bereikt elke unusally hoge temps, maar jus wandelend over de ups en downs meestal. Bedankt voor alle input! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou zeggen dat het aanbod is wat je zou krijgen tussen idle en geladen, ik denk dat je zou willen uitvoeren van een proces volgen en te zien wat de belasting werkelijk is. Ik heb niet gezien dat er veel variatie in een steady-state machine.
| |||
| |||
| Hoi, niet helemaal zeker wat je bedoelt met proces volgen? Bedankt! nu, terwijl onder belasting, het is uitgevoerd tussen 41 en 42 graden C. |
|
| |||
| |||
| Taakbeheer / processen laat zien wat de verhoudingen met behulp van CPU-tijd http://vlaurie.com/computers2/Articles/taskman.htm of iets dergelijks op Microsoft-besturingssystemen. |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik gecontroleerd taakmanager en ook, vond een programma genaamd proces volgen die zegt veel over mijn manier, hoofd lol!. Ik heb gemerkt, AOL en mijn Avast anti-virus werden zowel het scannen van de email, zodat ik dat mensen met een handicap deel aan avast ja, AOL kunnen verzorgen van de post en dat alleen al lijkt te hebben gemaakt een verschil. Ik zal blijven zoeken naar dingen die kunnen worden uitgevoerd die niet nodig zijn. Hartelijk dank voor uw hulp! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| CPU-besluit - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 | xZoDiACx | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 26 mei 2009 18:32 |
| Slow Laggy Youtube HD afspelen op een 3Ghz CPU | anthonyla65 | Multimedia & Codecs | 2 | 18 apr 2009 14:55 |
| 98% CPU-gebruik? - P4 3Ghz HT | PhilipM1 | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | De 7 april 2009 14:14 |
| Zeer vreemd cpu temps | rbscooby | CPUs, Moederborden & RAM | 15 | De 20 juli 2008 14:48 |
| 55c bij stationair | pete21 | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | De 5 april 2008 14:08 |
| Thread Tools | |
| |