![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har AMD Phenom FX 3 8650 2,3 GHz. processor installerad i ASUS M3A78-EM moderkort. Jag tillämpade Arctic Silver 5 till mitten av cpu värme spridare per riktningar från deras hemsida. vad jag har märkt, ibland beroende på Probe 2 program som följde med i styrelsen, de inaktiv temps på CPU ibland 40 till 41 grader C. sedan andra tider kommer att vara 47 eller 48. Jag har kontrollerat rummet temps och såg till att de var samma. Är detta normalt under brinna i period av Artic Silver 5? samt andra komponenter eller, är det ganska precis normalt i allmänhet? Jag har inte nått någon unusally höga temps men jus vandrade den upp-och nedgångar mesta. Tack för all input! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle säga att sortimentet är vad du skulle få mellan tomgång och laddade, jag tror att du kanske skulle vilja driva en process övervaka och se vad lasten verkligen är. Jag har inte sett så mycket variation i en stationära dator.
| |||
| |||
| Hej, inte riktigt säker på vad du menar med processen övervaka? Tack! just nu, men under belastning, det är att köra mellan 41 och 42 grader C. |
|
| |||
| |||
| Aktivitetshanteraren / Processer visar vad använder andelen CPU temne http://vlaurie.com/computers2/Articles/taskman.htm eller något liknande det på Microsofts operativsystem. |
|
| |||
| |||
| Hej, jag kollade Aktivitetshanteraren och också hittat ett program som kallas processen övervaka som talar gott sätt över min, chef lol!. Jag märkte, AOL och min Avast mot virus var både skanning av e-post så jag funktionshindrade att delta i avast så, AOL kan ta hand om post och som enbart verkar ha gjort en skillnad. Jag kommer att fortsätta leta efter saker som kan köra som inte behövs. Tack för din hjälp! |