![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi blot læse en gennemgang af AMD nye quad kerne CPU, og selv om dens tilsyneladende deres på rette vej, med et køligere quietier, 45nm proces, de er eller synes stadig at playing catch-up, selv med intels 2yo Q6600 (om en 65nm), som netop er gået tabt på lager hastigheder men slog den nye Phenom helt på overclocking, tror dårligt ophold med Intel for nye opbygge stadig fyre http://www.custompc.co.uk/reviews/60...k-edition.html
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg er enig. den phenom 2 er en forbedring af phenom serien, men det kan ikke sammenligne at enhver Intel quad kerne, selv q9400 som er lidt billigere. |
|
| |||
| |||
| Jeg er og AMD bruger siden jeg har påbegyndt mit IT erhverv. Dens også min anbefaling til venner ... men i embedet vi bruger Intel. ærligt taler jeg dont se meget forskel mellem de to. ![]() ------------- Freeware Opensource |
|
| |||
| |||
| Citat:
Bangs for bukke INTEL er langt bedre for hjemmet Builder / overclocker
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Brug af de forskellige chips jeg ikke bemærker en forskel.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| AMD Phenom 9950 Black Edition? | Murgy90 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 25 august 2009 14:44 |
| Ikoner ikke vises i Windows XP Black Edition | CompSpud | Windows-operativsystemer | 0 | 15 juni 2009 05:06 |
| CPU beslutning - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 | xZoDiACx | CPU, bundkort og RAM | 1 | 26. maj 2009 18:32 |
| Windows Vista Black Edition farveskema til XP | Gurbir | Windows-operativsystemer | 11 | 12. maj 2008 09:58 |
| Core 2 Quad vs 9600 + sort udgave | robina80 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 25 januar 2008 21:37 |
| Thread Tools | |
| |