mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

AMD Phenom II X4 940 Black Edition

Reply

Thread Tools
Old 8 januar 2009, 14:18
Donor-Gruppen

Default AMD Phenom II X4 940 Black Edition

Hi blot læse en gennemgang af AMD nye quad kerne CPU, og selv om dens tilsyneladende deres på rette vej, med et køligere quietier, 45nm proces, de er eller synes stadig at playing catch-up, selv med intels 2yo Q6600 (om en 65nm), som netop er gået tabt på lager hastigheder men slog den nye Phenom helt på overclocking, tror dårligt ophold med Intel for nye opbygge stadig fyre
http://www.custompc.co.uk/reviews/60...k-edition.html

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 9 januar 2009, 16:42
Medlem Gruppen

Jeg er enig. den phenom 2 er en forbedring af phenom serien, men det kan ikke sammenligne at enhver Intel quad kerne, selv q9400 som er lidt billigere.
Old 10 januar 2009, 18:57
Ny Medlem Gruppen

Jeg er og AMD bruger siden jeg har påbegyndt mit IT erhverv. Dens også min anbefaling til venner ...

men i embedet vi bruger Intel. ærligt taler jeg dont se meget forskel mellem de to.

-------------
Freeware Opensource
Old 11 januar 2009, 05:45
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af freewarestar88 View Post
Jeg er og AMD bruger siden jeg har påbegyndt mit IT erhverv. Dens også min anbefaling til venner ...

men i embedet vi bruger Intel. ærligt taler jeg dont se meget forskel mellem de to.

-------------
Freeware Opensource
Hi mate ive anvendes AMD siden Athlon XP dage og gennem indtil min sidste opbygningsgrad (nye bygge vil have Intel) har altid syntes de, hvor de bedste, indtil INTEL sprængtryk tilbage på scenen med deres nye CPU'er, hvad to år siden og nu sine AMD playing catch-up med Intel,
Bangs for bukke INTEL er langt bedre for hjemmet Builder / overclocker

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.
Old 12 januar 2009, 03:26
Donor-Gruppen

Brug af de forskellige chips jeg ikke bemærker en forskel.

Mit system: Custom Indbygget v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Bundkort:
Asus P5PL2-E
RAM Hukommelse:
2 x 1GB DDR2 533Mhz PC4200
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7600GS 512MB
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Western Digital 160GB Sata HDD
Optisk drev (r):
LG DVD-Rom og LiteOn 20x DVD-RW
Sag / PSU:
Cooler Master sag og Antec PSU
Køling:
2x Antec Fans
Network / Internet:
BT Broadband
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
AMD Phenom 9950 Black Edition? Murgy90 CPU, bundkort og RAM 1 25 august 2009 14:44
Ikoner ikke vises i Windows XP Black Edition CompSpud Windows-operativsystemer 0 15 juni 2009 05:06
CPU beslutning - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 xZoDiACx CPU, bundkort og RAM 1 26. maj 2009 18:32
Windows Vista Black Edition farveskema til XP Gurbir Windows-operativsystemer 11 12. maj 2008 09:58
Core 2 Quad vs 9600 + sort udgave robina80 CPU, bundkort og RAM 3 25 januar 2008 21:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.