![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei vain lukea uudelleentarkastelun AMD: n uusi quad ydin CPU, ja vaikka se näyttää niiden on oikealla tiellä, jossa on viileämpää quietier, 45nm prosessia, ne ovat tai näyttää yhä soittaa vauhtia, vaikka intels 2yo Q6600 (on yksi 65nm), joka juuri menettänyt on varastossa nopeuksilla mutta lyödä uusi Phenom täysin overclocking, mieti huonosti jäädä Intelin uusien rakentaa vielä kaverit http://www.custompc.co.uk/reviews/60...k-edition.html
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä. että phenom 2 on parempi, että phenom-sarjassa, mutta se ei voi verrata mihinkään Intel quad ydin, jopa q9400 joka on hieman halvempi. |
|
| |||
| |||
| Olen ja AMD käyttäjä, koska olen aloittanut oman IT ammatti. Sen myös suositustani ystäville ... mutta tehtävässään käytämme Intel. rehellisesti speaking I dont nähdä paljon eroa näiden kahden välillä. ![]() ------------- Freeware Opensource |
|
| |||
| |||
| Quote:
otsatukka varten taalaa INTEL ovat paljon paremmin kotona rakennusmestari / overclocker
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käyttämällä eri sirujen En huomaa eroa.