![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi lees net een overzicht van de account managers nieuwe quad core CPU, en hoewel het lijkt hun op het juiste spoor, met een koeler quietier, 45nm proces, ze zijn of nog steeds lijken te spelen catch-up, zelfs met intels 2yo Q6600 (op een 65nm), die net verloren in voorraad snelheden maar sloeg de nieuwe Phenom volledig op overklokken, denk ziek verblijf met Intel voor een nieuw te bouwen nog steeds jongens http://www.custompc.co.uk/reviews/60...k-edition.html
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| I agree. het verschijnsel 2 is een verbetering ten opzichte van het verschijnsel serie, maar het valt niet te vergelijken met een Intel Quad Core, zelfs de q9400 dat is een beetje goedkoper. |
|
| |||
| |||
| Ik ben en AMD gebruiker sinds ik begon mijn IT-beroep. Zijn ook mijn aanbeveling aan vrienden ... maar op kantoor gebruiken we Intel. eerlijk spreken I dont zie veel verschil tussen de twee. ![]() ------------- Freeware OpenSource |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Bangs voor bucks INTEL zijn veel beter voor het huis bouwer / overclocker
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gebruik van de verschillende chips ik niet een verschil.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| AMD Phenom 9950 Black Edition? | Murgy90 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 25 augustus 2009 14:44 |
| Niet Resultaat pictogrammen in Windows XP Black Edition | CompSpud | Windows besturingssystemen | 0 | 15 jun 2009 05:06 |
| CPU-besluit - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 | xZoDiACx | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 26 mei 2009 18:32 |
| Windows Vista Black Edition kleurenschema voor XP | Gurbir | Windows besturingssystemen | 11 | 12 mei 2008 09:58 |
| Core 2 Quad vs 9600 + Black Edition | robina80 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 25 Jan 2008 21:37 |
| Thread Tools | |
| |