![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei bare lese en anmeldelse av AMDs nye Quad-core CPU, og selv om det ser ut sine på rett spor, med en kjøligere quietier, 45nm prosessen, de er, og fortsatt ser ut til å spille oppsamlingsadresse opp, selv med intels 2yo Q6600 (på en 65nm) som mistet akkurat på lager hastigheter, men slo den nye Phenom helt til overclocking, tror ill opphold med Intel for nye bygge fortsatt gutter http://www.custompc.co.uk/reviews/60...k-edition.html
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg er enig. den Phenom 2 er en forbedring i Phenom-serien, men kan ikke sammenligne med noe Intel Quad-core, selv q9400 som er litt billigere. |
|
| |||
| |||
| Jeg og AMD bruker siden jeg har startet mitt IT yrke. Its også min anbefaling til venner ... men på kontoret vi bruker Intel. ærlig talt jeg ikke se noen særlig forskjell mellom de to. ![]() ------------- Freeware OpenSource |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Bangs for dollar INTEL er langt bedre for hjemmet byggmester / overclocker
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bruke de forskjellige prosessorene jeg ikke merke en forskjell.