mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Processorer, moderkort & RAM

Register

AMD Phenom II X4 940 Black Edition

Reply

Thread Tools
Old 8 januari 2009, 14:18
Givargruppen

Default AMD Phenom II X4 940 Black Edition

Hej bara läsa en recension av AMD nya Quad Core CPU, och även om dess verkar de på rätt spår, med ett svalare quietier, 45nm process, de är eller förefaller fortfarande att spela ikapp, även med intels 2yo Q6600 (om en 65nm) som just förlorat på aktiemarknaden hastigheter men slå nya Phenom helt på överklockning, tror sjuka vistelse med Intel för att bygga fortfarande killar
http://www.custompc.co.uk/reviews/60...k-edition.html

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.

Mitt System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moderkort:
ASUS a8n SLI Deluxe
RAM Minne:
2gb Corsair XMS PC3200 platium
Grafikkort (s):
8800gts o / c
Ljudkort:
Creative SoundBlaster 4
Hårddisk (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optisk enhet (er):
1x Sony DVD-RAM-enhet 1xphillips dv
Mål / PSU:
700w moduler psu
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old Januari 9, 2009, 16:42
Ledamot Gruppen

Jag instämmer. den Phenom 2 är en förbättring av Phenom-serien men det kan inte jämföras med något Intel Quad Core, även q9400 som är lite billigare.
Old 10 januari 2009, 18:57
New Member Group

Jag och AMD användare sedan jag började mitt IT yrke. Dess också min rekommendation till vänner ...

men i tjänst vi använder Intel. ärligt talat jag dont se mycket skillnad mellan de två.

-------------
Freeware OpenSource
Old 11 Januari 2009, 05:45
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av freewarestar88 View Post
Jag och AMD användare sedan jag började mitt IT yrke. Dess också min rekommendation till vänner ...

men i tjänst vi använder Intel. ärligt talat jag dont se mycket skillnad mellan de två.

-------------
Freeware OpenSource
Hi mate ive används AMD sedan Athlon XP dagar och genom tills min sista bygga (nytt bygga kommer att ha Intel) har alltid tyckt att de var det bästa, tills INTEL sprängindex tillbaka på scenen med sina nya processorer det två år sedan och nu har AMD spelar ikapp med Intel,
Bangs för dollar INTEL är mycket bättre för hemmet Byggmästare / overclocker

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.
Old 12 Januari 2009, 03:26
Givargruppen

Använda olika marker jag inte märker någon skillnad.

Mitt System: Egenbyggda v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Moderkort:
Asus P5PL2-E
RAM Minne:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Grafikkort (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Western Digital 160GB Sata HDD
Optisk enhet (er):
LG DVD-rom och LiteOn 20x DVD-RW
Mål / PSU:
Cooler Master mål och Antec PSU
Kylning:
2x Antec Fläktar
Nätverk / Internet:
BT Bredband
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
AMD Phenom 9950 Black Edition? Murgy90 Processorer, moderkort & RAM 1 25 augusti 2009 14:44
Ikoner inte visas i Windows XP Black Edition CompSpud Windows-operativsystem 0 15 juni 2009 05:06
CPU beslut - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 xZoDiACx Processorer, moderkort & RAM 1 26 maj 2009 18:32
Windows Vista Black Edition färgschema för XP Gurbir Windows-operativsystem 11 12 maj 2008 09:58
Core 2 Quad vs 9600 + Black Edition robina80 Processorer, moderkort & RAM 3 25 januari 2008 21:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.