![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej bara läsa en recension av AMD nya Quad Core CPU, och även om dess verkar de på rätt spår, med ett svalare quietier, 45nm process, de är eller förefaller fortfarande att spela ikapp, även med intels 2yo Q6600 (om en 65nm) som just förlorat på aktiemarknaden hastigheter men slå nya Phenom helt på överklockning, tror sjuka vistelse med Intel för att bygga fortfarande killar http://www.custompc.co.uk/reviews/60...k-edition.html
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jag instämmer. den Phenom 2 är en förbättring av Phenom-serien men det kan inte jämföras med något Intel Quad Core, även q9400 som är lite billigare. |
|
| |||
| |||
| Jag och AMD användare sedan jag började mitt IT yrke. Dess också min rekommendation till vänner ... men i tjänst vi använder Intel. ärligt talat jag dont se mycket skillnad mellan de två. ![]() ------------- Freeware OpenSource |
|
| |||
| |||
| Citat:
Bangs för dollar INTEL är mycket bättre för hemmet Byggmästare / overclocker
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Använda olika marker jag inte märker någon skillnad.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| AMD Phenom 9950 Black Edition? | Murgy90 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 25 augusti 2009 14:44 |
| Ikoner inte visas i Windows XP Black Edition | CompSpud | Windows-operativsystem | 0 | 15 juni 2009 05:06 |
| CPU beslut - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 | xZoDiACx | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 26 maj 2009 18:32 |
| Windows Vista Black Edition färgschema för XP | Gurbir | Windows-operativsystem | 11 | 12 maj 2008 09:58 |
| Core 2 Quad vs 9600 + Black Edition | robina80 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 25 januari 2008 21:37 |
| Thread Tools | |
| |