![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, Wat is de snelste proc de AMD of Intel overweegt de AMD is 3Ghz en de Intel is 2,66, ook bij games uitkomen en vereisen een cpu thats 2.8GHz wordt het te snel voor de intel een en natuurlijk de AMD loopt het vlot verlopen? ?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als dit is voor games net een E8500.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 2,8 GHz op een enkele kern misschien. en antwoord te geven op uw oorspronkelijke vraag, de i7 Klop de verschijnsel 2 door een heel groot getal. maar de e8500 is beter voor gaming van de prijs / prestatie verhouding. als u last van het geld te besteden dan i7 is groot maar e8500 is beter voor de kosten voor de prestaties. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i7 is een verspilling van geld IMO Na te kopen overpriced DDR3 enzovoort Een i7 vs een q9550 zowel OC'd tot 3-7 gelijk in gaming Zoals gezegd gewoon een E8500
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik had de kwestie van gezond verstand en kan couldnt beslissen, maar ik ging met de Phenom en dont betreur het een beetje. |
|
| |||
| |||
| ja ik denk wel verder gaan met het verschijnsel als u in het Verenigd Koninkrijk £ 200 vanwege DDR3 en Intel mobos zijn dom geprijsd |
|
| |||
| |||
| Nou, ik eens een verschijnsel zijn goedkoper. maar ik ben het ook eens met E8500, op het eind het allemaal aan jou. Op lange termijn zal de Phenom is beter dan de E8500 (sinds haar een quad core). |
|
| |||
| |||
| Dat is niet echt waar zijn, en zelfs al was het niet maken het een goede aankoop.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| CPU-besluit - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 | xZoDiACx | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 26 mei 2009 18:32 |
| Phenom X4 955 - Beter Intel CPU's? | robina80 | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 4 mei 2009 10:42 |
| AMD Phenom 2 AM3 vs Intel Core i7 | robina80 | CPUs, Moederborden & RAM | 0 | 9 Feb 2009 09:42 |
| Intel E7200 of AMD X2 6000 + of AMD Phenom X3 8450 | CodeFreakC | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 3 nov 2008 10:19 |
| Intel Q6660 of AMD Phenom 9600 | Compasky | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 13 Jan 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |