![]() |
|
| |||
| |||
| hi guys, Hva er den raskeste proc AMD eller Intel vurderer AMD er 3 GHz og Intel er 2,66, også når spillene kommer ut og krever en CPU dvs 2.8Ghz blir det for fort for Intel ett og ofcourse AMD vil kjøre det greit? ? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis dette er for spill bare få en E8500.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 2.8 GHz på en enkelt kjerne kanskje. og svare på det opprinnelige spørsmålet, det i7 slå Phenom 2 av ganske mange. men e8500 er bedre for spill fra pris og ytelse. hvis du har masse penger å bruke så i7 er stor, men e8500 er bedre på pris til ytelse. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i7 er en sløsing med penger IMO Å måtte kjøpe overpriced DDR3 og så videre En i7 kontra en q9550 både OC'd til 3.7 er likeverdige i spill Som sagt ovenfor, bare få en E8500
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg hadde SANE problemet og kan couldnt bestemmer, men jeg gikk med Phenom og dont angre en smule. |
|
| |||
| |||
| ja tror jeg skal gå med Phenom som du lagrer i UK £ 200 på grunn av DDR3 og Intel mobos er stupidly priset |
|
| |||
| |||
| Vel, jeg er enig får Phenom sine billigere. men jeg også enig med E8500, i slutten alt opp til deg. På lang sikt Phenom er bedre enn E8500 (siden en Quad-core). |
|
| |||
| |||
| Det er ikke sant i det hele tatt, og selv om det var den ikke gjør det et godt kjøp.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CPU Beslutningstøtteverktøy - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 | xZoDiACx | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 26 mai 2009 18:32 |
| Phenom X4 955 - Bedre Intel CPUer? | robina80 | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 4 mai 2009 10:42 |
| AMD Phenom 2 AM3 vs Intel Core i7 | robina80 | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 9 februar 2009 09:42 |
| Intel E7200 eller AMD X2 6000 + eller AMD Phenom X3 8450 | CodeFreakC | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 3 nov 2008 10:19 |
| Intel Q6660 eller AMD Phenom 9600 | Compasky | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 13 januar 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |