![]() |
|
| |||
| |||
| hej alle Jeg søger at bygge en ny pc, og jeg tænker på enten gå til en AMD X2 6000 eller 6400, hvis nogen har en pc, der kører en af de 2 CPU's kan de lade mig vide, hvad de mener, og hvis de er pengene værd. Skål Zek |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enten. Intel E6850. Alvorligt, 'Nuff sagt.
|
| |||
| |||
| Thats et spørgsmål om mening mellem AMD eller Intel også sikkert 6400 + er bedre, som det har 0,4 GHz mere? |
|
| |||
| |||
| Nope. Hvis du køber en CPU blot baseret på det ur hastighed så er du narrer dig selv. Så hvad du siger, er, at en Celeron 2ghz er en bedre CPU end en Core2 1,83 GHz. Ja? Nej? I 6400 bænke rundkørsel det E6750. Derfor E6850. Hvorfor tror du, at AMD pris for 6400 rundt E6750's pris? Craiig: Alvorligt nu (og virkelig, jeg prøver ikke at være fornærmende), men hvis det er, hvor lidt du ved, du vil måske få nogle flere råd, før de køber den anden bits jeg har set du nævner i et par andre tråde .
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg ved, at jeg dont kende meget, men jeg vil aldrig vide, medmindre jeg spørger og post? beklager, hvis im anoying = ( |
|
| |||
| |||
| Det er langt fra irriterende Craiig. Jeg vil bare hader et medlem at bruge penge på noget, når de kunne have kunne have købt noget bedre for rundkørslen de samme penge.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har haft en nytænkning og måske Intel er den bedste mulighed (jeg tror), når man ser sig omkring på det minut, du kan få quad kerne qx6600 til 164,00, ville det være bedre at gå med denne i stedet for E6850? |
|
| |||
| |||
| For fremtiden proofing? Ja? For ud og effektivitet? Nej, ikke endnu. Selv om multi-threaded apps bliver mere mainstream.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selvfølgelig kan du ikke slå med en quad kerne i dit rig, men som Alex sagde i minuttet er der ikke meget (hvis nogen) præstationer øges ved hjælp af gængse software fra en quad kerne CPU, sammenlignet med en dual core. Jeg var fristet til at gå for quad kerne som IMO er det en god handel på det minut - selv om jeg valgte den AMD X2 6000 +, og har ikke set tilbage siden. Det kører på lager hastigheder i øjeblikket, men jeg agter om overclocking det
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Athlon 6000 \ 6400 | CodeFreakC | CPU, bundkort og RAM | 4 | 20 november 2008 10:58 |
| AMD Athlon 64 X2 6000 + Hjælp | RawrrrFace16 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 19 december 2007 19:12 |
| AMD Athlon X2 6000 + Forenelighed | Spencer2004 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 31 oktober 2007 23:55 |
| AMD Athlon 64 X2 6000 + AM2 bundkort | ctarry1986 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 15. sep 2007 13:10 |
| AMD 64 X2 6000 + CPU for min nye PC ... | Sportssektoren Trader | General Hardware Chat | 9 | 16. maj 2007 16:12 |
| Thread Tools | |
| |