![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki Haluaisin rakentaa uusi pc, ja olen ajatellut joko menossa on amd x2 6000 tai 6400, jos joku on pc näkyä jollakin 2 CPU voivat ne haluan tietää, mitä he ajattelevat, ja jos ne ovat arvoltaan rahaa. Hurraa Zek |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kumpikaan. Intel E6850. Vakavasti, "Nuff sanoi.
|
| |||
| |||
| thats mielipidekysymys, välillä amd tai intel myös varmasti 6400 + on parempi kuin se on 0,4 Ghz enemmän? |
|
| |||
| |||
| Nope. Jos ostaa CPU yksinkertaisesti perustuu se kellon nopeus sitten olet pettää itseäsi. Mitä olet sanoa on, että Celeron 2ghz on parempi CPU kuin Core2 1.83ghz. Kyllä? Ei? The 6400 penkit liikenneympyrä ja E6750. Siksi E6850. Miksi luulet AMD hinta on 6400 kierroksella E6750: n hinta? Craiig: Vakavasti nyt (ja aidosti, en ole yrittää olla loukkaava), mutta jos tämä on se, miten vähän tiedät voit saada hieman neuvoja ennen ostoa muiden bittiä Olen nähnyt sinun mainita pari muuta threads .
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Quote:
Tiedän, i dont tietää paljon, mutta en koskaan tiedä, ellei Pyydän ja sen jälkeen? pahoillani, jos im anoying = ( |
|
| |||
| |||
| Se on kaukana ärsyttävää Craiig. I'd vain vihaa mitään jäsenen rahaa jotain, kun ne olisivat voineet voisi hankkia jotain parempaa liikenneympyrä samalla rahalla.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on ollut uudelleen ja ehkä Intel on paras vaihtoehto (mielestäni), HAKU noin klo minuutin saat quad ydin qx6600 varten 164.00, että tämä on parempi mennä tämän sijasta E6850? |
|
| |||
| |||
| Tuleville proofing? Kyllä? Saat Suoranaisen suorituskykyyn? Ei, ei aivan vielä. Vaikka monen Kierteettömät apps on tulossa enemmän valtavirtaan.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ilmeisesti et voi voittaa, joiden quad ydin sinun kamppeet, mutta Alex sanoi minuutilleen ei ole paljon (jos sellaisia on) suorituskyky kasvaa nykyisellä ohjelmisto on quad ydin CPU verrattuna kahden ytimen. Olin kiusaus mennä quad ydin kuten IMO: n on bargain on minuutti - vaikka olen valinnut AMD X2 6000 +, ja eivät ole tutkineet takaisin sen jälkeen. On käydessä varastossa nopeuksilla tällä hetkellä liikaa, mutta aion on overclocking se
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Athlon 6000 \ 6400 | CodeFreakC | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 20. marraskuu 2008 10:58 |
| AMD Athlon 64 X2 6000 + Ohje | RawrrrFace16 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 19. Joulukuu 2007 19:12 |
| AMD Athlon X2 6000 + Yhteensopivuus | Spencer2004 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 31. lokakuu 2007 23:55 |
| AMD Athlon 64 X2 6000 + AM2 emolevy | ctarry1986 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 15 Sep 2007 13:10 |
| AMD 64 X2 6000 + CPU minun uusi PC ... | Sports Trader | Rautatavaran Chat | 9 | 16. toukokuuta 2007 16:12 |
| Thread Tools | |
| |