![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all Ik ben op zoek naar een nieuwe pc en ik denk ga voor een AMD X2 6000 of 6400, of iemand heeft een pc draait een van de 2 cpu's kunnen ze laten me weten wat ze denken en als ze het geld waard. Sante Zek |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geen van beide. Intel E6850. Serieus, 'NUFF gezegd.
|
| |||
| |||
| dat is een kwestie van mening tussen AMD of Intel ook zeker 6400 + is beter als zij heeft 0,4 Ghz meer? |
|
| |||
| |||
| Nope. Als u de aankoop van een cpu gewoon gebaseerd op het kloksnelheid dan ben je jezelf wijs. Dus wat je zegt is dat een Celeron 2GHz is een betere cpu dan een Core2 1,83-GHz. Ja? Nee? De 6400 bankjes rotonde de E6750. Vandaar E6850. Waarom denk je dat AMD de prijs van de 6400 rond de E6750 de prijs? Craiig: Serieus nu (en echt, ik ben niet proberen te beledigen), maar als dit is hoe weinig je weet dat je zou willen om wat meer advies voor het kopen van de andere bits Ik heb u in een paar andere threads .
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citaat:
i know i dont know veel maar ik zal nooit weten, tenzij ik vragen en post? sorry if im anoying = ( |
|
| |||
| |||
| Het is verre van vervelend Craiig. Ik wil gewoon een hekel aan een lid om geld te spenderen aan iets als zij zou hebben kunnen hebben gekocht iets beter voor de rotonde hetzelfde geld.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb een heroverwegen en misschien is de Intel is de beste optie is (denk ik), kijken op de minuut kun je quad core qx6600 voor 164,00, zou dit beter te gaan met deze plaats van de E6850? |
|
| |||
| |||
| Voor toekomstige proofing? Ja? Voor en op de prestaties? Nee, niet alleen nog niet. Hoewel multi-threaded applicaties zijn steeds meer mainstream.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uiteraard kun je niet verslaan met een quad core in uw tuig, maar als Alex zei op de minuut is er niet veel (eventuele) verhoging van de prestaties met de huidige software van een quad core CPU, vergeleken met een dual core. Ik was geneigd te gaan voor quad core als IMO is het een koopje op de minuut - hoewel ik gekozen voor de AMD X2 6000 +, en niet keek terug aangezien. Het draait op stock snelheden op het moment ook, maar ik ben van plan op het overklokken