![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg ønsker å bygge en ny PC, og tenker på enten gå for en AMD x2 6000 eller 6400, hvis noen har en PC som kjører et av de 2 CPU-er kan de fortelle meg hva de synes og hvis de er verdt pengene. Skål Zek |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verken. Intel E6850. Seriøst, 'Nuff said.
|
| |||
| |||
| dvs en smakssak, mellom amd eller intel også vel 6400 + er bedre fordi den har 0,4 Ghz mer? |
|
| |||
| |||
| Nope. Hvis du kjøper en cpu bare basert på det klokkehastighet da er du deluding selv. Så det du sier er at en Celeron 2GHz er en bedre cpu enn en Core2 1,83. Ja? Nei? The 6400 benker rundkjøring på E6750. Derfor E6850. Hvorfor tror du AMD pris i 6400 rundt E6750 pris? Craiig: Seriøst nå (og oppriktig, jeg prøver å være fornærmende), men hvis dette er hvor lite du vet at du kanskje vil få noen flere råd før du kjøper den andre biter jeg har sett du nevne et par andre tråder .
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg vet jeg dont vite mye, men jeg vil aldri få vite hvis jeg ber og post? beklager hvis im anoying = ( |
|
| |||
| |||
| Det er langt fra sjenerende Craiig. Jeg hadde nettopp hater alle medlemmer til å bruke penger på noe da de kunne ha kunne ha kjøpt noe bedre for rundkjøring samme pengene.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har hatt en tenke og kanskje Intel er det beste alternativet (tror jeg), og ser rundt på minutter kan du få quad core qx6600 for 164,00, ville dette være bedre å gå med denne i stedet for E6850? |
|
| |||
| |||
| For fremtidig korrektur? Ja? For ut og ut ytelse? Nei, ikke ennå. Selv flertrådige programmer blir mer mainstream.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selvfølgelig kan du ikke slå ha en quad core i riggen, men som Alex sa på minutt er det ikke mye (hvis noen) ytelsen øke med dagens programvare fra en quad core cpu, sammenlignet med en dual core. Jeg var fristet til å gå for quad core som IMO er det et røverkjøp på minuttet - men jeg valgte den AMD X2 6000 +, og har ikke sett tilbake siden. Det kjører på stock hastigheter for tiden også, men jeg har tenkt på overklokking det