![]() |
|
| |||
| |||
| Hvad er det punkt, når de allerede har købt ud quads |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De kan få mere ud af deres quad partier, der er defekte. Det sker for at være et stykke tid, indtil AMD er konkurrencedygtig igen. Nu er det tid til at købe deres kram.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Medmindre din lave om kontanter og respekt for dit system. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
m8 havde en frygtelig overclocker såvel
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har aldrig nogensinde brugt en AMD CPU, kan ikke sige, at jeg virkelig ønsker at enten.
| |||
| |||
| Jeg kører med Athlon 64X2 6000 + med noget problem. OC til 3,4 og stabil, stadig hælder på OC så ikke skubbe til langt endnu. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Som kan se her, de er en formidabel modstander mod E8200 ![]() ![]() Kilde
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg byttes til en AMD kerne næsten 2 år siden, og jeg har endnu til at se tilbage. I 5200 X2-64 Jeg kører i øjeblikket er smukt stabil. It's clocked til omkring 3.4GHz og stadig ikke engang vink at være usikker. Intel CPU Jeg plejede at køre ville pakke sammen og dør, hvis jeg selv forsøgt at OC, endsige til graden Jeg kan på denne plads. Med hensyn til tri-core vs quad-core argument, det afhænger af, hvad du bruger systemet til. Hvis, som mig, har du spillet et parti og gøre nogle 3d model arbejde, video redigering etc, så er en kerne-3 er helt perfekt. Jeg simpelthen ikke har rundt for at opgradere endnu. Hvis du bruger systemet til at vise, hvordan store og polstret din tegnebog er (eller var, før du startede et dyrt opgraderingsprocessen = D) så en kerne-4 er lige, hvad du har brug for. Brug af en tri-kerne til at tage en lille smule slack under høje belastninger er forsvarlig. Der er, så vidt jeg ved, ingen programmer, der kan udføre de rangere til 2 reservedele støbekerner tilbydes på en quad-core chip. Tri støbekerner, så vidt det går, er en god idé. De er bare unødvendigt. I det store og hele en tilstrækkelig kraftig dual core vil sandsynligvis stadig matche et tri-core for ydeevne, og den vil sandsynligvis stadig være billigere end en tri-kerne af tilsvarende procesvilkår formåen. Plus, 3 er et køligere flere end 4. |
|
| |||
| |||
| Jeg ville elske at se et par billeder af, at CPU oc'd til 3.4Ghz som jeg aldrig har set en clocked så højt
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Triple Channel DDR3 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPU, bundkort og RAM | 2 | 19. maj 2009 08:17 |
| Sådan Switch CPU's HJÆLP !!!!!!!!!! | waxtodonte15 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 16 april 2008 17:24 |
| Samme pris for disse 2 CPU's, hvoraf den ene er bedre | Blind Dragon | CPU, bundkort og RAM | 5 | 31 december 2007 12:40 |
| Triple-skærme? | Eltocliousus | Grafikkort & Monitors | 7 | 9 december 2007 12:25 |
| ATI / ændring 's Rad 2900 Pro grafikkort. | sgtoku | Grafikkort & Monitors | 2 | 28. sep 2007 13:00 |
| Thread Tools | |
| |