vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

AMD: n kolminkertainen CPU: n ???????????

Reply

Thread Tools
Old 26 huhtikuu 2008, 04:55
Jäsen

whats, kun ne jo ostanut pois quads
Old 26 huhtikuu 2008, 06:34
Rahoittajien ryhmän

He voivat saada enemmän irti heidän quad-eriä, jotka ovat viallisia.

Se tulee olemaan jonkin aikaa, kunnes AMD on kilpailukykyinen uudelleen. Nyt ei ole oikea aika ostaa tavaraa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 +620 W AeroCool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 26 huhtikuu 2008, 09:39
Rahoittajien ryhmän

Paitsi jos vähän käteistä ja kunnioitan järjestelmään.
Old 26 huhtikuu 2008, 12:08
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Carbon View Post
He voivat saada enemmän irti heidän quad-eriä, jotka ovat viallisia.

Se tulee olemaan jonkin aikaa, kunnes AMD on kilpailukykyinen uudelleen. Nyt ei ole oikea aika ostaa tavaraa.
He tekivät saman viallisen kahden ytimen suoritin, myydään jopa 3500 yksi ydin, mutta joiden "uudempi" manchester ydin,
M8 oli yksi hirvittävän overclocker samoin

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 huhtikuu 2008, 05:15
Rahoittajien ryhmän

En ole koskaan koskaan käyttänyt AMD CPU, ei voi sanoa, että olen todella haluavat joko.

Siitä, miten Athlon 64x2 dualcores selviytyä?

My System: Mukautettu Rakennettu v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Emolevy:
Asus P5PL2-E
RAM-muisti:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Western Digital 160GB Sata kiintolevy
Optinen asema (t):
LG DVD-ROM ja Liteon 20x DVD-RW
Asia / PSU:
Cooler Master asia ja Antec PSU
Jäähdytys:
2x Antec Tuulettimet
Network / Internet:
BT Laajakaista
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 28 huhtikuu 2008, 18:57
Jäsen

Quote:
Originally Posted by slipend View Post
En ole koskaan koskaan käyttänyt AMD CPU, ei voi sanoa, että olen todella haluavat joko.

Siitä, miten Athlon 64x2 dualcores selviytyä?
Olen ajetaan Athlon 64X2 6000 + ei ole ongelma. OC 3,4 ja vakaa vielä kallistetussa rikollisuuteen niin ei työntöpalvelut aivan vielä.
Old 29 huhtikuu 2008, 07:58
Moderator Group

Quote:
Vain hyvin harvat sovellukset voivat todella hyödyntämään suorituskykyyn on Quad Core-prosessori, joka tarkoittaa, että yleisesti ottaen suorituskykyä hyödyt ovat ehdottomasti ei kaksinkertaistunut asti. Suurin osa ohjelmista vain kaksi prosessoria sydämiä, ja kun näin on, tietokone on yksinkertaisesti ylityöllistetylle jota hakemus koskee. Jos lisää suorituskykyä vaaditaan käyttöjärjestelmän, että lukuisia sovelluksia käynnissä taustalla kuten Messenger, äänichattia, videoulostulo toisen näytön tai SHH salattu lataus on kahden ytimen sovellus (esimerkiksi 3D-peli) menettää suorituskykyä ja kulkee hitaammin. Kolmas ydin on ihanteellinen käsittely näitä ylimääräisiä tehtäviä. Se vähentää kuormitusta kaksi muuta sydämiä ja mahdollistaa kahden ytimen hakemuksesta jatkaa toimintaansa ilman häiriöitä.
Lähde

Kuten voi nähdä nyt ne ovat valtava vastustajaa vastaan E8200

Lähde

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 4. toukokuuta 2008 12:53
Jäsen

I vaihtoivat on AMD ydin lähes 2 vuotta sitten, ja olen vielä katsoa taaksepäin. The 5200 X2-64 Olen tällä hetkellä käynnissä on kauniisti vakaana. Se on clocked noin 3.4GHz ja vielä ei edes vihje olla hutera. Intel CPU I käytettäisiin olisi pakata ja kuolevat, jos olen edes yrittänyt OC, puhumattakaan sen verran voin tässä asiassa.

Mitä tulee tri-core vs quad-core väite, se riippuu siitä, mitä käytät järjestelmää. Jos, kuten minä, sinulla pelin paljon ja tehdä 3D-malli työtä, videoeditointia jne. sitten ydin-3 on aivan täydellinen. En vain ole saanut noin parantamiselle vielä.

Jos käytät järjestelmää keuliminen kuinka suuri ja pehmustettu LOMPAKKOSI on (tai oli, ennen kuin aloitti kallista päivitysprosessi = D) sitten ydin-4 on vain mitä tarvitset. Käyttäen tri-core ryhtyä hieman löysä aikana suuria kuormia on järkevä. On minun tietääkseni ei ole ohjelmia, jotka voi suorittaa siirtää sen 2 varaosia porausnäytteet tarjotaan liittymäkohtaisesti, quad-core siru.

Tri sydämiä, niin pitkälle kuin se menee, ovat hyvä idea. Ne ovat aivan turhia. Ja suuria, riittävän voimakas kahden ytimen luultavasti vielä vastaavat tri-ytimen suorituskyvyn, ja todennäköisesti vielä halvempi kuin tri-ydin vastaava käsittely ominaisuus.

Plus, 3 on siistimpi määrä kuin 4.
Old 4. toukokuuta 2008 14:38
Moderator Group

Haluaisin nähdä muutamia kuvia, että CPU oc'd on 3.4Ghz kuten olen koskaan nähnyt clocked niin korkea,

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.