![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| whats, kun ne jo ostanut pois quads |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He voivat saada enemmän irti heidän quad-eriä, jotka ovat viallisia. Se tulee olemaan jonkin aikaa, kunnes AMD on kilpailukykyinen uudelleen. Nyt ei ole oikea aika ostaa tavaraa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Paitsi jos vähän käteistä ja kunnioitan järjestelmään. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
M8 oli yksi hirvittävän overclocker samoin
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole koskaan koskaan käyttänyt AMD CPU, ei voi sanoa, että olen todella haluavat joko.
| |||
| |||
| Olen ajetaan Athlon 64X2 6000 + ei ole ongelma. OC 3,4 ja vakaa vielä kallistetussa rikollisuuteen niin ei työntöpalvelut aivan vielä. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Kuten voi nähdä nyt ne ovat valtava vastustajaa vastaan E8200 ![]() ![]() Lähde
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| I vaihtoivat on AMD ydin lähes 2 vuotta sitten, ja olen vielä katsoa taaksepäin. The 5200 X2-64 Olen tällä hetkellä käynnissä on kauniisti vakaana. Se on clocked noin 3.4GHz ja vielä ei edes vihje olla hutera. Intel CPU I käytettäisiin olisi pakata ja kuolevat, jos olen edes yrittänyt OC, puhumattakaan sen verran voin tässä asiassa. Mitä tulee tri-core vs quad-core väite, se riippuu siitä, mitä käytät järjestelmää. Jos, kuten minä, sinulla pelin paljon ja tehdä 3D-malli työtä, videoeditointia jne. sitten ydin-3 on aivan täydellinen. En vain ole saanut noin parantamiselle vielä. Jos käytät järjestelmää keuliminen kuinka suuri ja pehmustettu LOMPAKKOSI on (tai oli, ennen kuin aloitti kallista päivitysprosessi = D) sitten ydin-4 on vain mitä tarvitset. Käyttäen tri-core ryhtyä hieman löysä aikana suuria kuormia on järkevä. On minun tietääkseni ei ole ohjelmia, jotka voi suorittaa siirtää sen 2 varaosia porausnäytteet tarjotaan liittymäkohtaisesti, quad-core siru. Tri sydämiä, niin pitkälle kuin se menee, ovat hyvä idea. Ne ovat aivan turhia. Ja suuria, riittävän voimakas kahden ytimen luultavasti vielä vastaavat tri-ytimen suorituskyvyn, ja todennäköisesti vielä halvempi kuin tri-ydin vastaava käsittely ominaisuus. Plus, 3 on siistimpi määrä kuin 4. |
|
| |||
| |||
| Haluaisin nähdä muutamia kuvia, että CPU oc'd on 3.4Ghz kuten olen koskaan nähnyt clocked niin korkea,
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |