mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

AMD's triple-cpu's ???????????

Reply

Thread Tools
Old 26 apr 2008, 04:55
Lid Fractie

Default AMD's triple-cpu's ???????????

whats the point als ze al opgekocht quads
Old 26 apr 2008, 06:34
Donor Groep

Ze kunnen meer uit hun quad partijen die defect.

Het wordt een tijdje totdat AMD is weer concurrerend. Het is nu niet de tijd om hun spullen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 26 apr 2008, 09:39
Donor Groep

Tenzij je weinig cash en respect voor uw systeem.
Old 26 apr 2008, 12:08
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Ze kunnen meer uit hun quad partijen die defect.

Het wordt een tijdje totdat AMD is weer concurrerend. Het is nu niet de tijd om hun spullen.
Ze deden hetzelfde met de defecte dual core CPU, verkocht maar liefst 3500 enkele kern, maar met een "nieuwere" manchester kern,
m8 was een verschrikkelijke overclocker en

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 apr 2008, 05:15
Donor Groep

Ik heb nooit gebruik gemaakt van een AMD-processor, kan niet zeggen dat ik echt wil zijn.

Dit gezegd zijnde, hoe de Athlon 64x2 dualcores omgaan?

Mijn Systeem: Custom Built v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Moederbord:
Asus P5PL2-E
RAM Geheugen:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Western Digital 160GB Sata HDD
Optische Drive (s):
LG DVD-Rom en LiteOn 20x DVD-RW
Case / PSU:
Cooler Master Case and Antec PSU
Koeling:
2x Antec Fans
Netwerk / Internet:
BT Broadband
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 28 apr 2008, 18:57
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slipend View Post
Ik heb nooit gebruik gemaakt van een AMD-processor, kan niet zeggen dat ik echt wil zijn.

Dit gezegd zijnde, hoe de Athlon 64x2 dualcores omgaan?
Ik ben weer aan de slag met Athlon 64X2 6000 + met geen enkel probleem. OC naar 3.4 en stabiel, nog steeds leunend op OC dus niet druk te ver nog niet.
Old 29 apr 2008, 07:58
Moderator Groep

Citaat:
Slechts zeer weinig aanvragen in staat zijn om echt een goed gebruik maken van de prestaties van een quad core-processor, wat betekent dat het algemeen de betere prestaties zijn zeker niet verdubbeld up. De overgrote meerderheid van de programma's slechts twee processors kernen en, wanneer dit het geval is, is de computer gewoon overwerkt door de applicatie. Als extra prestatie nodig is door het besturingssysteem, voor de talrijke toepassingen die op de achtergrond zoals Messenger, audio-chat, video-uitgang op een tweede monitor of SHH versleutelde downloads, de dual core applicatie (bijvoorbeeld een 3D-spel) verliest prestaties en loopt het in een trager tempo. De derde kern is ideaal voor de behandeling van deze extra taken. Het vermindert de belasting op de andere twee kernen en laat de dual core toepassing te blijven functioneren zonder onderbreking.
Bron

Zoals hier kunt zien zijn ze een geduchte tegenstander tegen de E8200

Bron

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 4 mei 2008, 12:53
Lid Fractie

Ik geruild voor een AMD kern bijna 2 jaar geleden, en ik heb nog om terug te blikken. De 5200 X2-64 Ik ben momenteel actief is prachtig stabiel. Het is kloksnelheid tot ongeveer 3.4GHz en nog niet eens hint te worden op wankel. De Intel CPU ik gebruikt om te draaien zou inpakken en sterven als ik nog geprobeerd om de georganiseerde criminaliteit, laat staan tot de mate kan ik op deze.

Wat de tri-core vs quad-core argument, het hangt ervan af wat je met behulp van het systeem voor. Als, zoals ik, speel je veel en wat een 3D-model werk, videobewerking etc, dan is een kern-3 is absoluut perfect. Ik heb niet rond aan de verbetering nog niet.

Als u het systeem aan te tonen uit hoe groot en gewatteerde uw portemonnee is (of was, voordat je begon een dure upgrade proces = D), dan een kern-4 is net wat je nodig hebt. Met behulp van een tri-core tot het nemen van een beetje speling tijdens hoge belasting is gezond. Er zijn naar mijn weten geen aanvragen die kunnen uitvoeren van de shunt naar de 2 reserveonderdelen gietkernen aangeboden op een quad-core chip.

Tri-kernen, voor zover het gaat, zijn een goed idee. Ze zijn gewoon overbodig. In grote lijnen een voldoende krachtige dual core zal waarschijnlijk nog steeds overeenkomen met een tri-core voor prestaties, en zal waarschijnlijk nog steeds goedkoper dan een tri-core van gelijkwaardige verwerkingscapaciteit.

Plus, 3 is een aantal koeler dan 4.
Old 4 mei 2008, 14:38
Moderator Groep

Ik zou graag zien dat er een paar foto's van die CPU oc'd tot 3.4Ghz zoals ik nog nooit gezien een kloksnelheid zo hoog

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Triple Channel DDR3 4D (Fordy (Ford) Ollie CPUs, Moederborden & RAM 2 19 mei 2009 08:17
Hoe Switch CPU's HELP !!!!!!!!!! waxtodonte15 CPUs, Moederborden & RAM 2 16 apr 2008 17:24
Zelfde prijs voor deze 2 cpu's, die een beter Blind Dragon CPUs, Moederborden & RAM 5 31 dec 2007 12:40
Triple-monitoren? Eltocliousus Grafische Kaarten & Monitors 7 9 dec 2007 12:25
Ati / AMD 's Rad 2900 Pro grafische kaart. sgtoku Grafische Kaarten & Monitors 2 28e sep 2007 13:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.