![]() |
|
| |||
| |||
| whats the point als ze al opgekocht quads |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ze kunnen meer uit hun quad partijen die defect. Het wordt een tijdje totdat AMD is weer concurrerend. Het is nu niet de tijd om hun spullen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tenzij je weinig cash en respect voor uw systeem. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
m8 was een verschrikkelijke overclocker en
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb nooit gebruik gemaakt van een AMD-processor, kan niet zeggen dat ik echt wil zijn.
| |||
| |||
| Ik ben weer aan de slag met Athlon 64X2 6000 + met geen enkel probleem. OC naar 3.4 en stabiel, nog steeds leunend op OC dus niet druk te ver nog niet. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Zoals hier kunt zien zijn ze een geduchte tegenstander tegen de E8200 ![]() ![]() Bron
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik geruild voor een AMD kern bijna 2 jaar geleden, en ik heb nog om terug te blikken. De 5200 X2-64 Ik ben momenteel actief is prachtig stabiel. Het is kloksnelheid tot ongeveer 3.4GHz en nog niet eens hint te worden op wankel. De Intel CPU ik gebruikt om te draaien zou inpakken en sterven als ik nog geprobeerd om de georganiseerde criminaliteit, laat staan tot de mate kan ik op deze. Wat de tri-core vs quad-core argument, het hangt ervan af wat je met behulp van het systeem voor. Als, zoals ik, speel je veel en wat een 3D-model werk, videobewerking etc, dan is een kern-3 is absoluut perfect. Ik heb niet rond aan de verbetering nog niet. Als u het systeem aan te tonen uit hoe groot en gewatteerde uw portemonnee is (of was, voordat je begon een dure upgrade proces = D), dan een kern-4 is net wat je nodig hebt. Met behulp van een tri-core tot het nemen van een beetje speling tijdens hoge belasting is gezond. Er zijn naar mijn weten geen aanvragen die kunnen uitvoeren van de shunt naar de 2 reserveonderdelen gietkernen aangeboden op een quad-core chip. Tri-kernen, voor zover het gaat, zijn een goed idee. Ze zijn gewoon overbodig. In grote lijnen een voldoende krachtige dual core zal waarschijnlijk nog steeds overeenkomen met een tri-core voor prestaties, en zal waarschijnlijk nog steeds goedkoper dan een tri-core van gelijkwaardige verwerkingscapaciteit. Plus, 3 is een aantal koeler dan 4. |
|
| |||
| |||
| Ik zou graag zien dat er een paar foto's van die CPU oc'd tot 3.4Ghz zoals ik nog nooit gezien een kloksnelheid zo hoog
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Triple Channel DDR3 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 19 mei 2009 08:17 |
| Hoe Switch CPU's HELP !!!!!!!!!! | waxtodonte15 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 16 apr 2008 17:24 |
| Zelfde prijs voor deze 2 cpu's, die een beter | Blind Dragon | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 31 dec 2007 12:40 |
| Triple-monitoren? | Eltocliousus | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 9 dec 2007 12:25 |
| Ati / AMD 's Rad 2900 Pro grafische kaart. | sgtoku | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 28e sep 2007 13:00 |
| Thread Tools | |
| |