![]() |
|
| |||
| |||
| Hva er poenget når de allerede har kjøpt ut quads |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De kan få mer ut av sine fire grupper som er defekt. Det kommer til å bli en stund til AMD er konkurransedyktig igjen. Dette er ikke tiden for å kjøpe sine ting.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hvis ikke lite penger og respekt for systemet. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
m8 hadde en fryktelig overclocker så vel
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har aldri noen gang brukt en AMD CPU, kan ikke si at jeg virkelig vil heller.
| |||
| |||
| Jeg kjører med Athlon 64X2 6000 + uten problem. OC til 3.4 og stabil, fortsatt skjev på OC så ikke skyve langt ennå. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Som kan se her er en formidabel motstander mot E8200 ![]() ![]() Kilde
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg byttet til en AMD kjernen nesten 2 år siden, og jeg har ennå å se tilbake. The 5200 X2-64 Jeg kjører er vakkert stabil. Det er clocked til om 3.4GHz og fremdeles ikke engang antydning til å bli ustø. Intel CPU Jeg pleide å kjøre ville pakke sammen og dø hvis jeg selv prøvde å OC, la være i fred til den grad jeg kan på denne. Som å tri-core vs Quad-core argument, det avhenger av hva du bruker systemet for. Hvis du liker meg, du spillet mye og gjøre noe 3D modell fungerer, videoredigering osv., og deretter en kjerne-3 er helt perfekt. Jeg har ikke fått rundt å oppgradere ennå. Hvis du bruker systemet til å vise hvor stor og polstret lommeboken er (eller var før du startet en kostbar oppgraderingsprosessen = D) og en kjerne-4 er akkurat det du trenger. Bruke en tri-kjernen til å ta opp litt pusterom under høy belastning er lyden. Det er til min kunnskap, ingen programmer som kan utføre omdirigeringen til 2 reservedeler kjerner tilbud på en Quad-core chip. Tri kjerner, så langt det går, er en god idé. De er bare unødvendig. Av og store, et tilstrekkelig kraftig tokjerners vil trolig fortsatt kamp en tri-core for ytelse, og vil trolig fortsatt være billigere enn en tri-kjernen av tilsvarende behandling evnen. Plus, 3 er en kulere enn 4. |
|
| |||
| |||
| Jeg ville elske å se noen bilder av det CPU oc'd til 3.4Ghz som jeg aldri har sett en clocked så høy
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Triple Channel DDR3 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 19 mai 2009 08:17 |
| Hvordan Switch CPUens HJELP !!!!!!!!!! | waxtodonte15 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 16 april 2008 17:24 |
| Samme pris for disse 2 CPUens hvilken som er bedre | Blind Dragon | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 31 desember 2007 12:40 |
| Triple-skjermer? | Eltocliousus | Kabinetter & Skjermer | 7 | 9 desember 2007 12:25 |
| ATI / AMD er Rad 2900 Pro grafikkort. | sgtoku | Kabinetter & Skjermer | 2 | 28. sep 2007 13:00 |
| Thread Tools | |
| |