![]() |
|
| |||
| |||
| Vad den tidpunkt då de redan köpt ut fyrpar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De kan få ut mer av sina fyra partier som är defekt. Det ska bli ett tag tills AMD är konkurrenskraftig igen. Det är inte dags att köpa deras saker.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Om inte din låg på kontanter och respekt för ditt system. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
M8 hade en fruktansvärd overclocker såväl
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har aldrig någonsin använt en AMD CPU, kan inte säga att jag verkligen vill något.
| |||
| |||
| Jag kör med Athlon 64X2 6000 + utan problem. OC till 3,4 och stabilt, fortfarande lutar på OC så inte skjuta till långt ännu. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Som kan se här är en formidabel motståndare mot E8200 ![]() ![]() Källa
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag bytte till en AMD centrala nästan 2 år sedan, och jag har ännu att se tillbaka. De 5200 X2-64 I'm körs vackert stabil. Det är klockan ungefär 3.4GHz och fortfarande inte ens antydan till att vara skakig. Intel CPU Jag brukade springa skulle packa ihop och dör om jag ens försökte OC, än mindre till den grad jag kan om det här. När det gäller de tri-core vs Quad-Core argument, det beror på vad du använder för. Om, i likhet med mig, du spelet mycket och göra ett 3D-modell arbete, videoredigering etc, då en kärna-3 är helt perfekt. Jag kan helt enkelt inte har runt till uppgradering ännu. Om du använder systemet för att visa hur stor och stoppade din plånbok är (eller var, innan du började en dyr uppgraderingsprocessen = D) sedan en kärna-4 är precis vad du behöver. Använda en tri-core att ta upp lite slak under hög belastning är sund. Det finns, såvitt jag vet, inga program som kan utföra shunten till 2 reservdelar gjutkärnor erbjuds på en quad-core chip. Tri kärnor, så långt det går, är en bra idé. De är bara onödigt. På det stora hela en tillräckligt kraftfull dual core kommer förmodligen ändå matchen ett tri-core för prestanda, och kommer förmodligen ändå vara billigare än en tri-core med motsvarande processorkapacitet. Plus, 3 är ett svalare antal än 4. |
|
| |||
| |||
| Jag skulle gärna vilja se några bilder av att CPU oc'd till 3.4Ghz som jag har aldrig sett en klockan så högt
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |