![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im ajattelu ostaa lisää muistia, ehkä 2 keikat mutta olen kamppailee tunnistaa tyyppi minun pitäisi ostaa. Oma emolevy on MSI P4N SLI ja minulla on tällä hetkellä 2-tikkuja on 512Mt DDR2 SDRAM PC4300 266MHz. Jos ostan uuden RAM se on sovittamaan olemassa olevat RAM eli olla DDR2 PC4300 266MHz? Onko parempi vaihtoehto? Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sikäli kuin voin muistaa P4N tukee ram enintään nopeudella 667 MHz (pc5300). Joten se ei tarvitse vastata ram jo asennettu. Mutta tiedän, että jos asennat erilaiset nopeudet ram emolevyn ajaa kaikki ram vauhdikkuudella hitaimmasta DIMM. I'd vain saada 2x1gb-DIMM-moduuleja on 667 MHz, se on halpaa nykyään.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hanki sama kuin sinulla jo on.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymys siitä, Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14. Joulukuu 2008 21:20 |
| Ram Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 26. marraskuu 2008 11:59 |
| Minulla on myös RAM kysymys | tomthedrummer1992 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 6. lokakuu 2008 11:04 |
| Vain kysymys (About My PC) | PC WhizzKid | Rautatavaran Chat | 9 | 6. joulukuu 2007 15:08 |
| Kysymys auta> _ < | Ria | Rautatavaran Chat | 3 | 10th Apr 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |