![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jamen jeg vil tjekke om der er noget problem nogen kender om dette bord: http://www.xfxforce.com/web/product/...riesId=1743782
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg her, at det er et rigtig godt bord men 790i er bedre, så jeg ville gå med, at man i stedet
| |||
| |||
| Yea, at 790i er bedre, men koster langt mere, og jeg er ikke sikker på, om jeg har råd til det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Thingie. Jeg har perused nogle fora, talte med nogle mennesker og ikke-dem citere nogen problemer med denne bord bortset fra den sædvanlige "Jeg ved ikke, hvad jeg gør, så jeg vil bebrejde det på bundkortet" gripes. Stadig er det 780i, som ikke giver nogen konkret fordel (min mening) over 680i bortset PCI-E 2.0 support. Med PSU og GPU du installerer dette akademiske alligevel. Stadig, dine penge dit valg.
|
| |||
| |||
| Ok, tak Alex Jeg tror, jeg vil holde fast i dette bord, som jeg håber dette bygge vil vare mig for wuite et stykke tid, så jeg ønsker så mange af de ajour ting som muligt. Og ved du, hvis RAM er kompatibelt, fordi jeg har set to forskellige specs til bord (både om manufaturer's hjemmeside (brug linket ovenfor)), der siger forskellige ting, en siger, at RAM er fint, de andre ikke kan lide det . Tak |
|
| |||
| |||
| Bestyrelsen vil anerkende ram på det materiel indstillinger. Men som altid ved opstart for første gang ind i BIOS og dobbelttjekke RAM indstillinger for at sikre hurtighed og tider, er korrekte.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ok, vil jeg gøre når jeg får build |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vil den ene arbejde på mit bord? | tboo | CPU, bundkort og RAM | 4 | 27th May 2008 00:06 |
| Bunneh på mit bord. | Eltocliousus | Off Topic Discussion | 7 | 29th Apr 2008 20:10 |
| MODEREN BESTYRELSENS HJÆLP! | lights0ut56 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 28 januar 2008 21:45 |
| Ny mor bord | marsay001 | CPU, bundkort og RAM | 7 | 18 januar 2008 10:37 |
| RAM for mit bord | KillerXL5 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 19 november 2007 12:06 |
| Thread Tools | |
| |