![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No haluan tarkistaa, jos on olemassa jokin ongelma joku tietää tästä board: http://www.xfxforce.com/web/product/...riesId=1743782
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i, että se on todella hyvä aluksella mutta 790i on parempi niin menisin kanssa, että sen sijaan
| |||
| |||
| Yea, että 790i on parempi, mutta maksaa paljon enemmän, enkä ole varma, että jos minulla on siihen varaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Thingie. Olen perused jotkut foorumeilla, puhui joillekin ihmisille ja ei-kuin lainaamalla ongelmia tämän hallituksen jättää tavalliseen "En tiedä mitä olen tekemässä so I'll syyttää sen emolevyn" vatsanväänteet. Still, on 780i, joka tarjoaa ei olisi käytännön hyötyä (minun mielestäni) yli 680i muita kuin PCI-E 2.0-tuki. Kun PSU ja GPU olet asentanut tämän on teoreettinen anyway. Silti rahat valinta.
|
| |||
| |||
| Ok, kiitos Alex Uskon kiinni tämän valvontaelimeen Olen toivovat tämän rakentaa kestää minua wuite jonkin aikaa, joten en halua niin paljon, että ajan tasalla tavaraa kuin mahdollista. Ja sinä tiedät, jos muistia on yhteensopiva, koska olen nähnyt kaksi eri specs varten aluksella (molemmat manufaturer n verkkosivuilla (käytä linkkiä)), että sanovat erilaisia asioita, yksi sanoo, että RAM-muistia on hyvä, toinen ei pidä siitä . Kiitos |
|
| |||
| |||
| Hallitus tunnustaa ram milloin se on varastossa asetukset. Mutta kuten aina, kun käynnistäminen ensimmäistä kertaa päästä bios ja kaksoisnapsauta tarkistaaksesi ram asetukset varmistaaksesi nopeus ja ajoitus on oikea.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ok, teen, kun saan rakentaa |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Joko Yhdessä teoksessa minun aluksella? | tboo | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 27th Jun 2008 00:06 |
| Bunneh minun aluksella. | Eltocliousus | Off Topic Discussion | 7 | 29th Apr 2008 20:10 |
| Äitinsä HALLITUKSEN OHJE! | lights0ut56 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 28th Jan 2008 21:45 |
| Uusi äiti aluksella | marsay001 | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 18th Jan 2008 10:37 |
| RAM minun aluksella | KillerXL5 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 19. marraskuu 2007 12:06 |
| Thread Tools | |
| |