![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik wil controleren of er een probleem van iedereen weet over dit bord: http://www.xfxforce.com/web/product/...riesId=1743782
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ik hier dat het een echt goede raad, maar de 790i is beter, dus ik zou gaan met die plaats
| |||
| |||
| Ja, de 790i is beter, maar kost veel meer, en ik weet niet zeker of ik kan veroorloven |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Thingie. Ik heb inzage sommige fora, sprak met enkele mensen en niet op degene citeren eventuele problemen met dit board los van de gebruikelijke "Ik weet niet wat ik doe, zodat ik de schuld op het moederbord" koliekpijn. Nog, het is 780i, die biedt geen tastbaar voordeel (mijn mening) over 680i andere dan pci-e 2.0 ondersteuning. Met de PSU en GPU u installeert deze academische anyway. Toch is uw geld van uw keuze.
|
| |||
| |||
| Ok, bedankt Alex Ik denk zal ik met dit board zoals ik ben en ik hoop dat dit bouwen zal duren me voor Wuite een tijdje dus ik wil zo veel van het up-to-date dingen mogelijk zijn. En weet je als het RAM-compatibel is, want ik heb twee verschillende specificaties voor het bestuur (zowel op de website van manufaturer (gebruik bovenstaande link)) dat zeggen verschillende dingen, een zegt dat RAM-geheugen is goed, de ander niet leuk vinden . Bedankt |
|
| |||
| |||
| De raad zal erkennen de ram op het materieel instellingen. Maar, zoals altijd, bij het opstarten voor het eerst in het bios en controleer de ram-instellingen om de snelheid en tijden juist zijn.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ok, ik zal doen als ik de bouw van |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zal zowel een werk op mijn bord? | tboo | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 27 jun 2008 00:06 |
| Bunneh op mijn bord. | Eltocliousus | Off Topic Discussie | 7 | 29 apr 2008 20:10 |
| MOEDER PENSION HELP! | lights0ut56 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 28 Jan 2008 21:45 |
| Nieuw moederbord | marsay001 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 18 Jan 2008 10:37 |
| RAM voor mijn bord | KillerXL5 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 19 nov 2007 12:06 |
| Thread Tools | |
| |