![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel jeg vil se om det er noe problem alle kjenner til om bord: http://www.xfxforce.com/web/product/...riesId=1743782
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg her at det er en virkelig god bord men 790i er bedre slik at jeg ville gå med den i stedet
| |||
| |||
| Det stemmer, det 790i er bedre, men koster mye mer, og jeg er ikke sikker på om jeg har råd til det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Thingie. Jeg har gjennomgått noen fora, snakket med noen folk og ikke de sitere noen problemer med denne bord bortsett fra det vanlige "Jeg vet ikke hva jeg gjør så jeg skal skylde det på hovedkortet" gripes. Likevel, det er 780i, som tilbyr ingen håndfaste nytte (min mening) over 680i enn PCI-E 2.0 støtte. Med PSU og GPU du installerer dette er faglig allikevel. Likevel pengene ditt valg.
|
| |||
| |||
| Ok, takk Alex Jeg tror jeg vil holde dette forumet så jeg håper dette bygge vil vare meg for wuite en stund så jeg ønsker så mye av deg oppdatert ting som mulig. Og vet du om RAM er kompatible, fordi jeg har sett på to ulike spesifikasjoner for styret (både på manufaturer nettsted (bruk linken over)) som sier forskjellige ting, en sier at RAM er fin, den andre ikke liker det . Takk |
|
| |||
| |||
| Styret vil anerkjenne ram på det lager innstillinger. Men, som alltid, ved oppstart for første gang gå inn i BIOS og dobbeltsjekk at ram-innstillingene for å sikre hastigheten og nytt er korrekt.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ok, jeg skal gjøre når jeg får bygge |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vil enten en arbeider på mitt bord? | tboo | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 27 juni 2008 00:06 |
| Bunneh på mitt bord. | Eltocliousus | Av Emne Diskusjon | 7 | 29 april 2008 20:10 |
| Mor STYRET HJELP! | lights0ut56 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 28 januar 2008 21:45 |
| Ny mor bord | marsay001 | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 18 januar 2008 10:37 |
| RAM for mitt bord | KillerXL5 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 19 nov 2007 12:06 |
| Thread Tools | |
| |