![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja jag vill kolla om det finns några problem någon känner till om denna styrelse: http://www.xfxforce.com/web/product/...riesId=1743782
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jag här att det är ett riktigt bra styrelse men 790i är bättre så jag skulle gå med i stället
| |||
| |||
| Ja, det 790i är bättre men kostar mycket mer, och jag är inte säker på om jag har råd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Thingie. Jag har perused vissa forum, talat med några personer och ingen som citerar några problem med den här ombord bortsett från de vanliga "jag vet inte vad jag gör så jag skyller det på moderkortet" gripes. Fortfarande är det 780i som erbjuder ingen påtaglig fördel (min åsikt) under 680i än PCI-E 2.0 stöd. Med psu och GPU du installerar detta är akademiska ändå. Still, dina pengar ditt val.
|
| |||
| |||
| Ok, tack Alex Jag tror att jag kommer att hålla fast vid denna styrelse som jag hoppas detta bygga varar mig för wuite ett tag så jag vill ha så mycket av aktuell grejer som möjligt. Och vet du om RAM är kompatibel, eftersom jag har sett två olika specs för styrelsen (både på manufaturer webbplats (använd länken ovan)) att säga olika saker, en säger att RAM är bra, den andra inte gillar det . Tack |
|
| |||
| |||
| Styrelsen kommer att erkänna den ram på det lager inställningar. Men som alltid, på att starta upp för första gången in i BIOS och dubbelkolla RAM-inställningarna för att se hur snabbt och tidpunkter är korrekta.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ok, jag kommer att göra när jag får bygga |