![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Så hvad er det seneste CPU processor på markedet i øjeblikket? Jeg ved: pre Pentium 4 CPU'er Pentium 4 dual core Core Duo Core 2 Duo Quad Core 2 Quad Core & Så er der i7 som jeg tror er netop blevet frigivelse nylig ikke så længe siden. Er, at alle? Så hvor er de alle passer i form af kendelse af markedet udseende og hvor gode de er? |
|
| |||
| |||
| Carboner du er mand for dette, men jeg vil blot sige: seneste er i7, og også "den bedste" - der skal anvendes en ny type socket, den LGA1366 imaginitivly opkaldt fra det 1366 stifter at tilslutte den til mobo. Andet end at du kan ikke rigtig sammenligne meget, fordi det depennds om hastigheder såvel .. En hurtig Duo kan være bedre end en Quad (afhængig af brug) Theres også Xtreme vifte, der er som en sub vifte inden duo og quad. Og det er også værd at huske, at du liste er kun Intel CPU's. Og over til Carbon -- ( )
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil springe i også her, eftersom jeg rundt for lidt igen
Det er de desktop CPU's, men der er laptop specifikke CPU's, som ikke er nævnt her, såsom Atom, Pentium M osv. Hvis din søger at bygge en pc Men jeg råde dig til at have et kig gennem dette emne. Det er meget godt, men selvfølgelig velkommen til at lade os vide, hvis der er andre spørgsmål du har. EDIT: Jeg har ikke tilføje noget om AMD CPU's som jeg ikke er så fortrolige med dem, men der er AMD CPU's nævnt i den tråd, jeg er knyttet til dig, men indtil for nylig, Intel har været en langt bedre valg end AMD, men med latests AMD CPU's, hullet er lukket en masse i visse rum. @ Ollie: Din ret om navngivning af socket LGA 1366, fordi det har 1366 knappenåle, men det er også hvordan LGA755 fik det navn Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Det er et enormt spring dog ikke du tror?! Næsten det dobbelte af tilslutninger. Men det er let forklaret (hvis du har tid og energi) som arkitektur er helt anderledes, og de har endda gjort væk med FSB, der erstatter den med en meget hurtigere alternativ - Intel QuickPath Interconnect. Og lad os ikke også glemme genindførelse af Hyper-Threading, for blot at nævne et par funktioner. (Jeg må indrømme, jeg er meget fristet, selvom jeg virkelig ikke behov det .. per se ..)
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citat:
Der er også tænkt mig en ny sokkel kommer ud for I5's tror jeg, kan ikke huske hvad det er fra toppen af mit hoved, men det er endnu en gang opkaldt efter antallet af ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I5 er .. selv jeg ikke kan huske. Lad os bare kalde det Socket "sikkert en god Deal". Alles dækket alle de Intel-ting, så jeg tager bare Butt i ca AMD: AMD-processorer er lige nu meget bedre, for så vidt angår pris / PERF går. De E8400 er ligesom GTX 275 til AMD's 4890: det svarer til den X3 720 og slår det i nogle ting, men normalt er det ikke, og 720 er meget billigere. For budget 7750 +. For mellemtoneenheder, X3 720. For quad kram, den Phenom IIs normalt slå C2Qs. AMD vinder lige nu i pris / PERF, måske ikke så meget marked hovedsagelig fordi markedet har været med Intel så længe, og folk er tilbageholdende med at skifte over.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Problemet med det er at hvis du skifter over, du tænder mobos såvel .. hvilket igen kan betyde ændrede ram og grafik Også hvis et gammelt system. Så sit ingen spekulerer folk ikke gider kontakt uden god grund - det vil faktisk ikke ender med at du sparer penge. PS Jeg googled de I5's socket: LGA1155, 1156 og 1157 Ikke får hvorfor er der tre, men mit gæt er det noget at gøre med at udnytte ekstra funktioner? Eller måske er det bare ubekræftede som af endnu. EDIT * Jeg har også fundet et resultat nu siger LGA1160 .. Jeg ved ikke, hvad der sker .. Citat:
Det er en skam, de ikke vil blive herunder QPI eller HT i I5, jeg vil helt klart gå ind for det da .. men da det er jeg bare gemme og vente på i7 til at komme ned i et par år .. eller bare se, hvor jorden ligger derefter.
|
| |||
| |||
| godt LGA1160 defiantly ringer en klokke, men der kunne godt være mere end ét stik, hvis de agter at gøre server versioner af i5s eller i7s de ville have forskellige stikkontakter (ligesom LGA775 er mainstream, og LGA771 er servere) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vil dette Rig Spil alle spil på markedet? | poopsniff | General Hardware Chat | 14 | 6 marts 2009 23:09 |
| Vand på laptop - boot menuen synes nu & nogle nøgler er døde | Dawnie | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 20 november 2008 11:53 |
| Indsat en RAM forkert, Intet vises på skærmen | blubla | CPU, bundkort og RAM | 13 | 2 februar 2008 09:24 |
| Windows XP Home - mappe vises ved start | VeeFourTee | Windows-operativsystemer | 18 | 9 december 2007 15:17 |
| På markedet | al__eire23 | General Hardware Chat | 4 | 5. aug 2007 02:48 |
| Thread Tools | |
| |