![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, jeg er nødt til at erstatte mit bundkort (ASUS A7N8X-LA) og jeg har googled bundkortet og det ser ud til sine igangværende at blive en svær at finde og erstatte ... Er der et andet bundkort jeg kan bruge det ville være nemmere at finde eller er jeg udbenet?? SPECS: AMD Athlon ™ XP - 2600 + (2.08GHz) SIZE = 1] 2x1GB DDR-SDRAM 333MHz 80 GB Ultra DMA harddisk Nvidia GeforceFX 5.200 |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, du er blevet udbenet. Hvor jeg sidder nu, at mobo er innards af Compaq Pressario s4110cl. I denne situation, Windows XP [OEM version] er for evigt bundet til mobo. Efter blot udfylde System Recovery (tilbage til out-of-the-box) af denne computer, jeg beklager aldrig overvejer at købe en detail-version af XP. Her er linket til http://h10061.www1.hp.com/ccsearch/s...x=5&submit.y=9 Compaq. Jeg gik til denne hjemmeside, men jeg kunne ikke finde nogen omtale, hvordan begrænsning for den licens håndhæves. Der er også et link til bestilling af reservedele, men at "bygge" af s4110cl maskinen har to versioner, og det kun gav reservedelsnummer og ikke nogen verbage ligner a7n8x-LA. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er en anden hånd (30 dage garanti) en her, Hvis du ønsker at bo med det samme.
| |||
| |||
| Min pc er en HP Pavilion a330.uk: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...367636&lang=en Tak for at fastslå, at en på ebay ... tror du det burde arbejde på min pc, eller er der en eller anden grund er det måske ikke? |
|
| |||
| |||
| Nå .... det er den nøjagtige Mærke / Model no., så jeg ikke se, hvorfor det ikke ville. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 15 januar 2009 06:29 |
| Ubuntu på Asus EEE | robina80 | Linux & Alternative OS | 2 | 25. sep 2008 13:58 |
| Asus EEE PC | Cew27 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 25 | 18. sep 2008 03:14 |
| Info om A7N8X 2 MBoard harddisk tilslutninger | navnut | CPU, bundkort og RAM | 3 | 4 april 2008 09:28 |
| Bedste Bundkort - ASUS | Thunderer | CPU, bundkort og RAM | 6 | 29. sep 2007 00:39 |
| Thread Tools | |
| |