![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, har jeg å bytte mitt hovedkort (ASUS A7N8X-LA) og jeg har googled hovedkortet og det ser ut som det skal bli vanskelig å finne og erstatte ... Er det et annet hovedkort jeg kan bruke det ville være lettere å finne, eller er jeg boned? SPECS: AMD Athlon ™ XP - 2600 + (2.08GHz) SIZE = 1] 2x1GB DDR-333MHz SDRAM 80 GB Ultra DMA-harddisk Nvidia GeforceFX 5200 |
|
| |||
| |||
| Jeg tror du har blitt boned. Hvor jeg sitter nå, er at mobo det indre av Compaq Pressario s4110cl. I denne situasjonen i Windows XP [OEM versjon] er for evig knyttet til mobo. Etter bare fullført systemgjenoppretting (tilbake til out-of-the-box) på denne datamaskinen, angrer jeg aldri vurderer å kjøpe en endelig versjon av XP. Her er linken til http://h10061.www1.hp.com/ccsearch/s...x=5&submit.y=9 Compaq. Jeg dro til dette nettstedet, men jeg kunne ikke finne noen nevne hvordan begrensning for programvaren lisensen blir håndhevet. Det er også en lenke for bestilling av deler, men den "bygger" av s4110cl maskinen har to versjoner, og det bare ga delenummer og ikke verbage ligner a7n8x-LA. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en second hand (30 dagers garanti) one herHvis du ønsker å fortsette med de samme.
| |||
| |||
| Min PC er en HP Pavilion a330.uk: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...367636&lang=en Takk for å finne at en på ebay ... tror du det skal fungere på min PC, eller er det noen grunn til det kanskje ikke? |
|
| |||
| |||
| Vel .... det er nøyaktig Merke / modell no., så jeg dont se hvorfor det ikke ville. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 15 januar 2009 06:29 |
| Ubuntu på ASUS Eee | robina80 | Linux og alternative OS | 2 | 25. sep 2008 13:58 |
| Asus Eee PC | Cew27 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 25 | 18nde sep 2008 03:14 |
| Info om A7N8X 2 MBoard harddisk tilkoblinger | navnut | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 4 april 2008 09:28 |
| Best Hovedkort - ASUS | Thunderer | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 29. sep 2007 00:39 |
| Thread Tools | |
| |